Gå til innhold

i dag tok jeg av meg ringen..

Anbefalte innlegg

jeg var nødt til å ta den av nå.. det var nå eller aldri.. fingrene mine har hovnet litt opp, og jeg er redd for at jeg måtte ha klippet den av hvis det fortsetter slik. så nå henger den rundt halsen min.. ikke like gøy, men heller det, enn at den skal bli ødelagt!!

er det flere som har fått hovne fingre??

jeg har bare 1 på ødem på helsekortet, og det er vel ikke så mye??

klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6725184-i-dag-tok-jeg-av-meg-ringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også tatt av ringen :-( eller, den ene da, tror den andre går snart også- og føler meg kjempe naken uten!!!!

Jeg har hatt 0-1 i ødem alle gangene, i dag fikk jeg 1.... har ganske mye vann i kroppen jeg altså, leggene er tjukke som tømmerstokker, type gårr med låra rett i skoa liksom ;-) fysiot. spurte i dag også når hun skulle feste beina mine i slynga, da merka hun at det var ganske mye vann der ja ;-)

Men hvor høyt opp går den skalaen med ødem da, går den til 10?? da er jo 1 kjempelite......

Annonse

tror også at skalaen på ødem går til 3...

syne liksom ikke jeg har sååå mye vann i kroppen, men det synes godt på kvelden når jeg skal ta av meg sokkene, så litt vann er det nok der, ja!! ;)

det er heldigvis ikke plagsomt mye!!

nakent uten ringen, ja!! kjempenakent!! det hjelper lite å ha den rundt halsen...

klem

skal til JM i morgen, men hittil ahr jeg hatt 0 på helsekortet mitt.. prøver hver dag hvor lett det er å få av ringen, hehe.. går fint det.. men skal nok ta den av den dagen jeg merker at det blir vanskelig å bare ta den av

Jeg tok av meg ringene mine for ett par-tre mnd siden...forlovelsesringen går nå snart... Har 2 på ødem nå, og sist hadde jeg 3 på ødem, håper jeg slipper det denne gangen. Er mere hoven på hendene enn føttene denne gangen, omvendt sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...