Gå til innhold

November: Heihei, Lykkelig32!


moder3

Anbefalte innlegg

Hallois=)

 

Hvordan går det?

Har du fortsatt lille i magen? =)

 

Jeg klarer liksom ikke helt å gi slipp på BIM jeg, tror nesten jeg må bli gravid igjen så jeg har "tillatelse" til å være her, hehe.

Men jeg har jo ikke engang kommet til termin enda da..:P

Da jeg logget på sto det "du er i uke 38, og babyen er 47,5cm osv..", men jeg fødte jo for to uker siden og hun var 47cm da hun ble født.

Hadde vel vært nærmere 50 hun nå da..!

Rart at hun skulle vært i magen enda i tre uker..

 

Hvordan går det med de andre da, som skal bli storesøsken?

De gleder seg?

Synes det har gått utrolig bra her egentlig med storesøster Dina i fht sjalusi,

men akkurat i dag har det vært noe mer trass da, og minsta har hatt endel vondt i magen (og sikkert derfor Dina har vært vanskeligere og ettersom minsta måtte få mer oppmerksomhet..), så jeg er ganske trøtt nå..

Men Pål kommer på torsdag da, jippi...ü

 

*Klem*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei=)

 

Såg så fint bilde av dere i bygdanytt i går:) Litt artig; følte liksom at "ho kjenner eg" når eg såg det=)

Skjønner godt at det er vanskelig å gi slipp på bim, Har nettopp sendt mann og barn ut døra til skole og jobb, og her er jeg!!

 

Her er det full nedtelling, bare 39 dager igjen. Alle gleder seg og venter og venter.. Har kjøpt stellekommode og satt den på badet, så eg har vasket og strøket!!!!! Koselig=)

Tipper du blir sliten og trøtt ja; godt Pål kommer så du forhåpentligvis får sove litt..Er du alene resten av tiden??

 

Håper det går fint med jentene dine, Er det spesielle hensyn å ta til Frøya el er det som vanlig etter fullgått tid?

 

Snakkes=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei(,")

 

Da var det kveld igjen, og nå sover faktisk begge englebarna..ü

 

Så artig at du så bildet =)

Du har skolebarn du ja? Er de gamle? (kan hende jeg har spurt før, men er i amme-tåka for tida..;))

 

39 dager, da er du jo høygravid nå da! Rakk jo såvidt å bli det jeg og:P

Kan tenke meg det er venting nå ja, er jo ikke lenge igjen til det bare kan skje når som helst uten at det kan bli komplikasjoner av det.

 

Ang Frøya så er det ikke noen spesielle hensyn å ta egentlig, hun lå på vanlig barsel/barneavdelinga da hun ble født, og trengte ikke så mye ekstra, bare litt hjelp med å holde seg våken for å få i seg mat de dagene hun hadde litt gulsott (pluss at hun fikk melk i kopp i tillegg et par dager fordi hun ikke var i form til å ta til seg nok fra puppen.

Men nå er hun frisk og rask. :)).

Stor forskjell fra Dina som ble født enda en uke tidligere, hun måtte ligge i kuvøse i to dager, deretter i varmeseng to uker, lysbehandling for gulsott, og fikk melka gjennom sonde den første uka pga at hun enda ikke hadde fått sugerefleksen (men det gikk jo heldigvis i orden etter hvert, så amminga gikk greit når det først ble).

Dessuten var jeg på sykehuset i tre uker med Dina, og fikk beskjed om å holde henne hjemme i et par uker etterpå også, uten å ta henne med ut på butikk eller besøk pga at hun ville tålt sykdom dårlig..

Mao er det utrolig stor forskjell på 5 og 6 uker for tidlig!

 

Om jeg er alene resten av tiden, - med jentene ja. (men jeg har besteforeldre her, som kan stille opp dersom det er nød da).

Men sosial er jeg jo, så jeg er jo ikke alene i den forstand..;)

Ikke at jeg har følt for å være så sosial akkurat de siste dagene da, men stortsett..hehe.

Var nå på skolen i dag med Frøya, og det var jo kjekt å treffe igjen klassen, og få vise fram lillejenta:)

 

Du er flink som har vasket og strøket ja, du er bare i fin form eller?

Begynner du å føle deg litt lei etter hvert?

Gleder meg til jul jeg nå, det blir jo så koselig med baby på julaften..ü

Nå våkner visst minstemor her, og vil ha mat igjen..

 

See ya=)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...