Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har dere mannen med på alle besøkene??

Vi er med på studien i Porsgrunn, så det blir jo endel ekstra besøk på oss. Vi bor ca tre timer unna, og jeg er ikke noe glad i å kjøre bil, så derfor blir han med på alle besøkene. Jeg er glad for at han er med, dette er jo noe vi skal gjøre sammen. Men klart, blir jo korte besøk når det bare er ultralyd, så er jo unødvendig kanskje med tanke på jobb etc..

Fortsetter under...

Jeg har hatt med mannen på alle besøkene utenom ett. Han ønsker å være med, og vi lager en kosedag ut av det hele vi. Shopper og spiser lunch etterpå. Er jo tross alt to om dette, så jeg er glad han vil være med på alt

Hei

Samboeren min kommer ikke til å være med på alle besøkene siden de er midt i arbeidstiden. Foreløpig har vi bare vært inne til samtale og da var han jo selvfølgelig med.

Har akkurat startet å spraye så etter neste mens skal jeg inn til ultralyd og da kommer han ikke til å være med.

Men ved egguthenting må han jo være med :-)

Etter det vet jeg ikke helt hvordan det blir, men blir selvfølgelig veldig glad hvis han har mulighet til å være med da.

Heisan ,

mannen min har kun vært med på første samtale og egguthenting...

Men han driver for seg selv , og det blir så voldsomt økonomisk tap hvis han skulle vært med alle gangene , spes nå som vi er med på studie...Han skal selvfølgelig være med på insetting også da!!

Mannen min har vært med på samtalen (selvfølgelig), egguthenting og egginnsetting. Alle kontrollene er ganske mye mer tidkrevende da man skal ta blodprøve på morgenen og ultralyd litt ut på dagen. Vi har valgt at han ikke har vært med på alle ultralydene i forhold til min manns arbeidsgiver. Ultralyden tar kanskje tre minutter...Og vi har 1 1/2 times kjøretur hver vei. Jeg har valgt å ha med mor eller ei venninne disse dagene som selskap.

Vet dere hva ?

Jeg har fått opplagt egg alene jeg. Så min sønn er lagt i livmoren uten sin far tilstedet !!

Samme nå å, gubben og gutten reiste hjem, jeg venta siste 2 dagene alene, og nå håper jeg på inner 10^er denne gangen å.

Annonse

Hei!

Mannen har ikke vært med på ul. Har egentlig ikke hatt noe behov for det. Siden jeg jobber for meg selv og er veldig fleksibel, "svipper" jeg innom gyn for å sjekke status på eggene og ringer mannen og forteller resultatet. Når vi får klarsingnal reiser vi jo til Danmark begge to. Tar noen dager ekstra, så skal være der i 5-6 dager. Er jo egentlig det vi ser på som selve FORSØKET. Da bor vi på hotell, går ut og spiser lunch og middag, og bare koser oss, oss 2. Ul i forkant, ser jeg mer på som en undersøkelse. I Danmark er vi jo begge. Da sitter han og holder meg i hånden når jeg har akupunktur, hi hi. Er jo på akupunktur her hjemme også. Er jo en del av alt det også, men går alene:o)

Nå er det bare å krysse fingrene for at vi alle skal få sommer-babyer!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...