Gå til innhold

Synes det skal bli trist å slutte å nattamme jeg...er jeg den eneste?? :)

Anbefalte innlegg

Poden på straks 5 mnd fullammes, og spiser 1 gang om natten. Noen netter spiser han ikke i det hele natt (men stort sett gjør han det), og det synes jeg er litt trist.. er liksom så koselig å legge han inntil meg, koser oss skikkelig. Sovner igjen med en gang etterpå da, skjønner at det er slitsomt hvis de er urolige og ikke sovner igjen. Men håper han vil ha pupp denne ene gangen om natten en god stund til..

Fortsetter under...

Jeg fullammer også, syns det er kos med amminga, men blir trøtt og sliten av at alltid jeg må opp om natta, skal venne henne av med nattpuppen og enten gi henne flaske med vann, mme eller smokk(hun bruker ikke smokk så kan være hun bare har sugebehiv). Da kan sambo eller eventuelt barnevakt gi henne flaske og vi kan gå på fester eller byn(nå er ikke savnet kjempestort, men er der) Og har også hørt at melk om natta ikke er bra for tenna og hun er 6 mnd om en uke så de kan komme snart:) Tenker vi venner henne av med puppen om natta og får over til mme om natta og så over til vann når d kommer tenner :)

Så i morra et d ut på butikken å kjøpe mme og smokk gitt :)

Nattamming er skikkelig kos, og man trenger faktisk ikke avvenne. Det er ingen regel som sier det ;o)

Angående tenner og nattamming: Vanlig nattamming skader ikke RENE tenner. Puss før legging, og amm i vei. Det er ikke heldig dersom barnet ligger med puppen i munnen "hele" natten, men vanlige ammeøkter er ikke noe problem. Mme, saft, juice og annet er skadelig for tennene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...