Gå til innhold

Festblødning.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du samme anonym som har lagt ut det innlegget om at du har blødd en liten stund..?

Isåfall... dette er IKKE en festeblødning, men KAN være en truende abort... Da anbefales det og ta det helt med ro og ikke anstrenge seg! Har du blødd en del kan det også være at det har vert en tidlig abort, og du bør isåfall få kommet deg til legen for å sjekke dette...

Mener virkelig ikke å skremme deg, men synes det er bedre at du vet hva det ikke er og hva det KAN være og får tatt dette opp med lege snarest mulig... Håper ikke jeg skremmer deg for mye nå...

Viss du i midlertidig ikke er den samme anoynom;

En festeblødning er en liten blødning som kommer fra livmoren når egget graver seg ned og fester seg... Dette skjer kort tid etter befruktelsen...

Blødningen kan se ut som blodete slim, en liten frisk blødning, eller litt brunt blod... Det dreier seg ikke om en større blødning når man snakker om festeblødning...

Annonse

haha, sorry meg, men nå må jeg le.

Kanskje man kan vite sånn fordi man har lest det fagpersoner har skrevet om festeblødning? :). Som lille_vb sier, hun hadde blødd flere ganger..

Og dessuten så kan man vite når ca det er normalt at egget fester seg, dette har forskere funnet ut. Dette er sitat fra Barn i magen A til Å boken: Det kan gå mellom to og ti dager før den (det befruktede egget altså) implanter seg i livmorslimhinnen etter befruktningen. Og hvis denne personen har lange sykluser og det var maks var ti dager siden befruktning hadde hun ikke vist om graviditeten enda. Man rekker ikke å produsere nok hcg på ti dager ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...