Gå til innhold

da har svigers fått "beskjeden"..=)

Anbefalte innlegg

kommende farmor og farfar pluss tante og "onkel" var nettopp her på besøk.. jeg hadde tenkt å holde hemmeligheten til fredag etter legekontrollen,men klarte det ikke.. de ble så glade!!!

svigermor hadde hatt mistanke en stund til det..fordi jeg ikke var helt meg selv osv..

de gikk her fra med digre smiiiil og gledet seg veldig til referat fra legetimen på fredag..=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6724819-da-har-svigers-f%C3%A5tt-beskjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt! Eg skal heim til mamma og pappa i morgon (eller, skal reise i heile natt *hurra* ...not), og skal prøve og halde maska. Har ein liten mistanke om at mamma kjem til å finne det ut av seg sjølv, så viss dei spør skal eg berre seie det. Viss ikkje skal eg prøve halde på hemmelegheita nokre veker til, er jo berre i veke 6... :)

Hei på du!

Vi gjorde akkurat det samme.. Ingen av oss klarte og holde oss heller.. Men tror kanskje det er greit.. Få litt støtte osv OM det ikke skulle gå bra!! Men sjansen for det er minimal!!

Godt at det er fler enn meg som er dårlig på hemliser :D

Annonse

jeg vet ikke hvilken uke jeg er i..magefølelsen og symtomene sier uke 11-12..så får se på fredag på legetimen..=)

de hadde fått vite om en evt. spontan abort også..så hvorfor ikke si d nå?

må kjøpe meg nye bukser til uka uannsett..magen er vokst og trenger litt mere plass..=)

et spørsmål til den som var anonym..hvorfor skal du vente så lenge?

jeg og vil siiiiiii! hehe.. men skal vente bittelitt til. min mor har bursdag i slutten av november, og min far en uke etter, så kanskje nyheten plopper ut i familieselskap=) kan ikke vente..vil bare si det til alle..men er jo ikke lenger enn 6-7.sukk.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...