Gå til innhold

November: Noen fra Fredrikstad som har lyst til å føde snart?


Sola Smiler 2 jenter...

Anbefalte innlegg

Har selv 27 dager igjen, men det hadde ikke gjort meg noe å føde nå... Eller om en uke hadde vært perfekt, for da er madrassen til senga ferdig på renseriet... Noen som har vært på søf på omvisning eller? jeg har ikke brydd meg om det jeg da, men ønsker den "naturlige" avd... Hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både ja og nei! Gleder meg helt ille til at det bare er meg i min kropp igjen, til å sove på magen og ryggen, til å kunne bøye meg ned uten problemer osv... Meeen, kjæresten jobber i molde, og kommer ikke hjem før til neste fredag. Og vi flytter i nytt hus 1/11, så det hadde jo ært greit å ha overstått først, da. Alt er klart til lillebror kommer, og for en sikkerhetsskyld har jeg pakka baggen.

Vi var på omvisning i starten av oktober, men det var så fullt at vi ikke fikk sett så mye. Vil også på B7, og aller helst i badekaret, for det gjorde jeg sist og det var supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Fredrikstad og er sinnsykt klar!! Her er det 13 dager til termin, veldig spent nå som jeg merker at smertene har endret seg siste tiden.... Har vært på omvisning, fødeavdelingene er kjempefine. Så vidt jeg husker var det badekar på alle fødestuene, høres godt ut under åpningsfasen ; )

En venninne fødte på B7 forrige uke, bare skryt derfra i allefall!! Lykke til jenter, håper vi slipper overtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...