Gå til innhold

lille_vb !!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei... det går veldig bra... Jeg er 22+2 uker på veg og gullet har det fint.. Sparker som bare det og i helgen fikk endelig pappaen kjenne sparkene utenpå... :) tror han syntes det var stas... ;)

Hvordan går det med dere? Har dere kommet godt i gang med den "kengurupose metoden"?... (Husker ikke helt hva det het, men du skjønner vel hva jeg mener?) ;)

klem

ååå det var godt å høre. husker da pappan her fikk kjenne vesla sparke først gang. det var herlig det!!

Vi er godt igang med kenguru-terapien ja ;) men nå har jeg blitt forkjølet da :( så jeg får ikke være i nærheten av snuppa engang! det er fælt!! har ikke sett henne på to dager nå *snufs*. Men pappan er der da, men jeg kan jo ikke være i samme rom som han heller da, så må være med moren min :-S men jeg skal nok bli frisk fort, for jeg VIL være hos jenta mi...

Har din kjære kommet hjem nå fast eller?

klemmer

håper de 44 dagene går fort da. synes det er grusomt å være borte fra kjæresten min EN dag så kan ikke forestille meg hvordan du har det :)

jenta vår er 1mnd og 9 dager i dag :) hun har kommet over 1kilo`n nå så vi er så fornøyde :D

ha en fin kveld da. håper vi snakkes på msn snart da hvis jeg bare får den til å virke!

klem til deg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...