Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis så elsker jeg å kle meg trendy,men jeg har lært fra sist gang at jeg ikke skal kjøpe for mye klær,å vertfall ikke i str jeg ikke kan bruke etterpå.. så jeg kommer til å kjøpe mer sporty klær som jeg nok kan få mer glede av etterpå også... hva gjøre dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt meg ei fin mammabukse, og to gensre jeg.. Gidder ikke bruke masse penger på klær jeg skal bruke i noen mnd. Ellers går jeg i joggeklær...hehe..får på meg ei dongeribukse hvis jeg knepper opp de to øverste knappene :)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg noen jogge bukkser på H&M som ikke er typisk jogge bukkser. Kan jo ikke gå rundt som en slask hele tiden. hehe Får ikke på meg dongeri bukkser,det blir for stramt rundt livet. Har tenkt å kjøpe meg en snekker bukkse,men finner ikke de gode gamle snekker bukksene noen steder.

Skrevet

jeg har kjøpt to sorte helt enkle mammabukser på h&m, slike penebukser. Kan brukes i de fleste situasjoner. Har også kjøpt et mammaskjørt. ellers så har jeg fortsatt en linbukse fra veromoda som jeg kan bruke og en dongeri bukse som fortsatt passer(er veldig lav i livet)

Ellers så satser jeg på alsidinge klær når jeg handler, vil ikke bruke mye penger på noe som jeg faksiks ikke kan bruke lenger enn noen mnd fremmover;)

Skrevet

Jeg bruker slaske klær, klarer ikke ola bukse lenger nei.. Ikke får jeg de på meg heller kan jeg tenke meg. Kjøpt meg to gravid bukser som er kjempe deilige og ha på seg... Har ikke store planer om og bruke mye penger på det... Eneste jeg kunne tenke meg er vel noen gensere og snekkerbuksa må jeg bare kjøpe men vil vente litt til ;) Den hører liksom med når man er gravid!!

Skrevet

jeg går bare i joggebukser:)

men det gjorde jeg før jeg blei gravid også..

det er min klesstil:p

Skrevet

Hvor langt er dere kommet da??

Jeg er 14+3 og noe bukser begynner å bli trange og rett og slett ubehagelige å ha på, men de var stramme før jeg ble gravid også.

De som passet fint før jeg ble gravid passer fremdeles, men jeg merker at jeg kan nok ikke vente like lenge som sist med å legge dem bort.

Sist passet klærne mine til uke 21, men da skjedde det over natten.

Men likevel så føler jeg ikke for å gå med mammaklær enda, jeg har gått opp 2-4 kg og har ikke fått noe kul på magen enda så mammabukser føler jeg er litt for tidlig!

hva med dere da?

Skrevet

Har kjøpt noen mammabukser, både vanlig sorte, armybukser og olabukser som jeg bytter på litt. Har også noen mammagensere som begynner å bli gode å ha. Men joggedressen tar jeg på så fort jeg kommer inn døra hjemme :-)

Skal prøve å selge klærne etter føldselen, kan ikke ha på joggings på jobb liksom.

Skrevet

er 23 uker på vei,og har kjøpt 2 mammabukser på h&m to gensere og en singlet.. skal ikke kjøpe så mye,men siden det er såpass rimelig på hm gidder jeg ikke se ut som en slask heller.. det er veldig viktig å føle seg vel selv om man er gravid..

Skrevet

Hei.

Er 23+4 og har kjøpt en svart mammabukse på hm. Ellers har jeg kjøpt noen litt lengre topper og gensere, som jeg kan bruke etterpå. Også har jeg kjøpt et svart mammaskjørt.

Men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med jakke fremover? De jeg har begynner å stramme bra over magen....

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en kjempefin mammabukse til 299,- på Lindex. Ser ut som en vanlig dongeribukse med stretch i! Veldig fornøyd. Og så bruker jeg tunikaaktige gensere, har også et par mammatopper. Helt enkle.

Er så utrolig lei mammaklærne fra forrige svangerskap, så kommer til å holde det enkelt denne gangen ja...

Skrevet

Er 23+5. Har kjøpt meg 2 bukser (en jeans fra Lindex og en sort penbukse fra H&M), kjole (Lindex), skjørt (H&M). Diverse mammatopper. Alt av mammaklær er funnet på Lindex og H&M. Har også kjøpt meg noen nye gensere.

Er ellers så heldig at jeg har fått låne en del også.

I tillegg får jeg så vidt på meg en armybukse og en gammel jeans som er lav i livet.

Hjemme blir det ofte joggingsen.

Men det er en ting jeg savner og det er en vinterjakke/ytterjakke som er litt varm. Ingen butikker som har mammajakker, og jeg får ikke lenger igjen noen av jakkene mine.

En annen ting er sko. Har alltid vært glad i høye hæler, lekre støvletter etc, men nå sliter jeg med bekkenet og får fort vondt hvis jeg går i høye hæler. Bruker joggesko, men skulle så gjerne hatt noen andre litt penere lavere sko som også er gode å gå i, og som selvfølgelig kan brukes mot vinteren. Noen som vet om noe?

Skrevet

Har kjøpt to fine dongribukser (mamma) på lindex.. + noen mammatopper... Ellers bruker jeg bare store jumprer, lange topper, eller "slaskne" bukser.. ;)

Passer meg egentlig veldig fint, for har en slik stil til vanlig også.. :D hehe

Er i min 23 uke..

Skrevet

Har også funnet kjempefine bukser på lindex! En i mørk dongeri m/strech, og en sort dongeri m/strech. Begge sitter kjempefint og er smale i beina. 299 pr stk. Bruker mye singleter fra bikbok m diverse jakker over. De er passe lange så de dekker magen, og er billige. Har to dongeribukser fra H&M også, men de syns jeg ikke er så fine, og er ubehagelige å ha på.

Skrevet

Heisann

Er 25 uker på vei. Bruker for det meste mammaklær... har 5 mammabukse, og en del mammatopper og gensere.. men bruker en del vanlige topper og gensere også ;)

Men ..har blitt litt mer penger på mamma klær enn jeg hadde tenkt.. og mer blir det sikkert.. er jo viktig å føle seg litt ok.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...