Gå til innhold

Noen som har Phil&teds vognen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker spes på e3..

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, den har vi. Har bare prøvd den 3 ganger forløpig.. liten og lett, men litt dårlige fjæringer hvis man kjører utenom fortau (feks på skogsvei)

Skrevet

Hei.

Jeg har den vognen og er veldig fornøyd. Har en på 2 år og 8 mnd og en på 1 år og 3 mnd. Er helt supert med det søskensetet som jeg kan ha "under" vogna når minstemann er våken, og når minstemann sover sitter storegutt oppå. Det liker han veldig godt!

Bruker vognen mest på bytur jeg da.

Og så tar den så fantastisk liten plass i bilen, er mindre sammenslått enn noen av de andre singel vognene jeg har.

Pluss at det er så mye artig,praktisk og fint ekstrautstyr til vognen.

Det eneste minuset jeg har lagt merke til er det det er ikke fotbrett på vognen, men bare tøy. Hvis han sitter med sko og spreller med beina så tar det i hjulene . Det er nå dritt for da blir det tungt å trille og trekket blir skittent.

Har en GT safari med svingbart forhjul som jeg bruker på litt lengre turer, den er helt fantastisk god å trille. Er VELDIG fornøyd med begge de to vognene.

Har prøvd brio twinette som jeg ikke likte, har hatt inglesina sin tvillingvogn som jeg heller ikke var serlig begeistret for.

Har også hatt en dobbel "paraplytrille", men den syntes jeg var veldig tung å komme frem med når jeg skulle over kanter.

Her er noen av mine synspunkter.

Lykke til da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...