Gå til innhold

November: Lørenskog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er intressen for et BIM-treff på lørenskog for november damene? Dvs er det mange her som holder til i lørenskog eller i nærheten som skal føde i november/desember?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne bli m på BIM-treff på lørenskog, bor i nærheten. Har termin 5 november så jeg går bare hjemme å kjeder meg om dagen.

Skrevet

jeg også går hjemme å kjeder meg om dagen. Har termin 22.november. Men ser ikke ut som det er noen andre her..

Skrevet

Men kan ikke vi bare ha et mini BIM-treff da hvis du er intressert? Evt på torsdagen neste uke?

Skrevet

Hei!

Vi er en ganske så stor gjeng som bor på Romerike som har truffets en del ganger.. Var blant annet på treff nå på fredag. Dere må følge med inne på Bim-treff! Kan jo tipse om at det skal være treff på Egon på Triaden til torsdag 26/10 kl 12. Er jo bare å møte opp da:) Er ikke bare folk med termin i november da, men det gjør jo ingenting:) Selv har jeg termin 15/11 og bor i Rælingen:)

Skrevet

hei hei...æ har å termin i november å vil gjerne treffe andre!!! 26 november e min termin da....æ kan treffes på msn...adr:[email protected]

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...