Gå til innhold

Er det noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk TR søndag ettermiddag og nå er tanta nesten borte... Jeg bruker å ha TR i 6 døgn, nå varte den i bare to... Er det noen andre som har opplevd det før?

Jeg blødde helt vanlig på søndag, litt mindre i går og i dag er den vekk... Hm...

Har til vanlig syklus på 27-28 dager og eggløsning dag 14-15, men denne syklusen hadde jeg el dag 11-12 og fikk TR dag 22 (11 dpo).

Har fått helt rare sykluser etter at jeg har begynt å være her inne, så det kan være at det er forklaringen... Tenker jo ikke på annet enn å bli gravid etter at jeg begynte å være her på BIM... Hm, kanskje jeg bør ta en pause...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6724017-er-det-noen-som-har-opplevd-det-samme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg!!

hmm....den kroppen din er jo ikke til å

bli klok på....

det kan jo være som Turbotrollet sier at du er gravid....

du har ikke en test liggene da??

vil ikke gi deg forhåpninger......men prøver bare å

tenke ut hva det kan være.

klem fra meg:-)

Den kroppen er jo utrolig rar da og kan vel lure oss gang på gang... Men nå har jeg SINNSYKT vondt i magen!!! Eggstokkene denne gangen... Tidligere i kveld var det midt i magen (livmora??) Enten bør jeg være VELDIG gravid eller så får den ford.... tanta komme snart slik at jeg slipper å ha så vondt... Hatt vondt helt siden EL nå

Jeg kan vel ikke være gravid når jeg blødde helt vanlig på søndag og nesten vanlig i går...?

Men jeg bruker å ha mye menssmerter de to første dagene, og denne gangen hadde jeg det bare på søndagen og på mandag kjente jeg ingenting...

Sitter her som et stort spørsmålstegn...

Annonse

siden du fikk TR så tidlig, så er det kanskje mindre blod og gørr som har samlet seg opp og skal ut?

Jeg har forresten også TR i 6 dager, stopper ofte opp, gjerne en hel dag... men da er det bare noe som har "proppet seg" , he he, og når det "løsner", ja da kommer det strie strømmer igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...