sivuna Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Hei! I det store, dype vognhavet har jeg nå kanskje bestemt meg for Teutonia-vogn, i en sporstvognvariant. helst Y2k, da jeg har fått vite at denne er romsligere inni enn Mistral. Noen som har sterke innvendinger mot et sånt valg? Ønsker meg som sagt vogna som har alt nå om jeg skal bytte, må være god på grus og sånt også, være romslig, stødig, lett å trille... lun å ligge inni for en som nå er 8 1/2 mnd, helst vendbar.. osv osv...
sivuna Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2006 Ingen som har noe å komme med??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 tipp topp vogn. godt valg kan brukes lenge med softbag i. eneste minuset er at den er veldig tung
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Mistralen er meget bra. Den nyeste modellen med luftkanalhjul er ikke særlig tung heller. Vendbart styre som kan endre retning på en to tre er supert. Anbefales. (av ei som har hatt maaange vogner)
Lukasmamma Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Har nettopp kjøpt Teutonia Y2K. Solgte speedi'en som jeg syntes ble for luftig for lillegutt å sove i. Den nye vognen er lett å kjøre, selv om den ikke har hjul som roterer. Den er en super sovevogn. Den kan ikke skifte fra kjøreretning til å se på deg, men for oss er ikke det noe problem. Har tenkt å bestille liggeforlenger fra hun damen i Bekkestua (link her på siden) slik at den blir enda lunere nå til vinteren. Lillegutt er 9 måneder, så jeg kjøper ikke softbag nå. Han sover godt i lammeskinnsposen. Vognen kom med stormtrekk og regntrekk. Har ikke fått testet disse enda. Er veldig stolt av vognen vår, vi. Testet den på skikkelig humpete vei i Hardanger i helgen, helt super å trille. ) Kjøpte 05 modellen og fikk denne rimelig hos forhandler.
sivuna Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 Hun du skal bestille liggeforlenger med er vel muligens Rita Holm det? Lå ingen link m deg der... Det er der jeg har sett på Y2k, for der har hun den faktisk i vendbar variant! Den blir ikke ført i Norge nå, men hun importerer de fra Tyskland. Godt å høre den er god... Blir stadig mer fristet.. Peiling på hva en Y2k ligger på til vanlig i butikker her??
Lukasmamma Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 jeg kjøpte min til kr 2990 på salg. ny pris er visst 4990. fortsatt veldig fornøyd. har tenkt å kjøpe liggeforlenger av hun du nevnte. )
En-av-hver Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Hei Har Y2K System fra 2004, den har vendbar sportsvogndel. Kjempefin sovevogn, vår lange 2 1/2 åring sover greit i den ennå. God å trille i litt humpete terreng også Jeg tror denne kan bestilles fra Ping Pong (Tyskland) og det blir nok billigere enn hos Rita Holm
hagbart Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har en Teutonia y2k/k (eller noe sånt) som jeg skal selge. Det er en 2005-modell, svart og grå i fargen. Superfornøyd med trillekomforten på den og at den tar liten plass i bilen. Selger den pga av jeg skal ha joggevogn med store hjul og bremse ettersom jeg går en del på veldig steinete og bratte veier. Selges for 3000,- (med softbag)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Mener du kan snu sittdelen, men ikke styret,
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Hadde heller kjøpt Mistral. Mye bedre vogn.
hagbart Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 Vognen jeg selger er ikke vendbar - den vendbare er mye tyngre å trille, så vi ville ikke ha den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå