Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 jeg pleier å vaske bad og kjøkken bare med grønnsåpe(crystal).men jeg synes den lukter sterk da.kan mann trygg bruke vaske middler under graviditeten??
Mille-k Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Det kan man vel, står jo ikke akkurat og sniffer den inn.. Salmiakk har alltid bydd meg imot, den er så kraftig at jeg ville passet meg for å få den for tett opp i nesen. Du er ikke bare mer var for lukten da??
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Grønnsåpe er i hvert fall helt trygt. Det som ikke er helt bra er alle disse sprayene som henger i luften lenge etter en har sprayet. Men de er ikke sunn når en ikke er gravid heller :-S
Simåne Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg anbefaler Enjo sine produkter, jeg har brukt de og er kjempefornøyd, de bruker mann uten såpe og fjerner fett og skit vell så godt som desse vaskemidlene. til ekstra skitne overflater bruker jeg skurepastaen til enjo og i do bruker jeg kalkløseren. Til og med den kjeramiske toppen på ovnen min blir blank og fin og alle speilene. Produktene koster litt, men de er definnitivt vert det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå