Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er så redd for å ikke få med meg at vannet går - for hodet til bebisen min er festet! Fungerer ikke hode som en propp da? I tillegg er jeg ganske hoven nedentil og inni. Har aldri brukt bind om natten under mens, det meste renner i do liksom... Er det noen som vil dele vannopplevelser?
Mille-k Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Hos meg var ikke hodet festet da vannet gikk, så her fosset det.. men tror ikke det er noe problem at man ikke merker det når hoet er festet. Kan komme mye vann uansett. Skulle det komme litt og litt, på noen gjør kommer det sånn, og du er i tvil, så ta kontakt med føden. De avgjør kjapt med en kontroll om det er vannet eller ikke.. Ikke bekymre deg, det går så bra.
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Takk for svar! Jeg tror jeg har innbilt meg vannavgang 3 ganger eller noe, men det er nok bare utflod:-)
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 da jeg fikk min sønn for 5 år siden, gikk vannet, og det rant skikkelig!! og hodet var festet!! er du usikker, så ta kontakt med føden, legen eller jm!! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Her rant vannet vel og lenge selv om hodet var festet! Ikke noen tvil om hva det var! Men har hørt om andre som ikke er sikre på om vannet har gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå