Gå til innhold

HEI, på tide med en presentasjon.

Anbefalte innlegg

HEi

Jeg er daglig her inne og leser. Har ikke skrevet mye før,. For to år siden fødte jeg ei lita jente i uke 28. Vi fikk ha henne hos oss 1 en mnd så døde hun. Nå er jeg gravid igjen. I min 28 uke. Et såkalt høyrisikosvangerskap med fare for prematur fødsel. Ligger stort sett vannrett og er på sykehuset en til to ganger i uka på kontroll. Så langt er alt stabilt, Heldigvis.

Synes det er veldig vanskelig å gå gravid samtdig er jeg så lykkelig over å bære på et nytt liv. Savner jente min så inderlig.Hver dag tenker jeg på henen som jeg aldri mer skal holde eller lukte på elelr se vokse opp.

Har stor håp om at det skal gå bra denne gangen.

lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6723936-hei-p%C3%A5-tide-med-en-presentasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan

Så trist å høre at du mistet jenta di, det er nesten helt umulig å sette seg inn i hvilken sorg du bærer på. Leste akkurat om dette i det siste bladet Mamma.

Jeg håper du fikk god oppfølging forrige gang på hva som gikk galt, og at du får god oppfølging denne gangen.

Hvordan har svangerskapet ditt vært denne gangen?

Jeg er også i uke 28, har termin 16 januar. Dette blir 3 barnet mitt. Gleder meg stort til det som skal skje.

HEI

Tusen takk for svare fra dere to.

Legene har såvidt begynt å smile litt til meg på kontrollene og si at dette kan gå bra.

Det er vanskelig å være så redd. Ligger hjemme hele dagen og får god tid til å kjenne etter på alt. Men sånn er situasjonen og jeg ønsker så inderlig at dette skal gå bra så hver gang jeg blir deppa over å ikke ha noe sosialt liv eller arbeidsliv så tenker jeg på hvor inderlig jeg ønsker at den lille jenta i magen skal holde seg i magen lenge lenge lenge...

Ja jeg har en gutt på to og et halvt. Han er tvillingbroren til jenta vi mistet.

I dag er jeg akkurat på den dagen i svangerskapet jeg fødte sist. jeg innvilget meg selv en tur til graven til jenta vår. Pyntet med mange roser og stearinlys. Kunne så tydelig kjenne at jeg holdt henne inntil meg da jeg stod og så ned på det hvite korset.

Vet at det er vanskelig å forholde sge til "slike" vanskelige historier når man selv er Gravid. Så tusen takk for at dere svarte meg.

Masse lykke til!!!!!

Hei.

ville bare si lykke til og håper at du holder ut i vannrett stilling en stund til og at det kan hjelpe den lille der inne til å bli så lenge som mulig.

Ingen kan vel forstå hvordan det er å miste et barn uansett. Men en god trøst i den tunge tiden regner jeg med at gutten din var.

Håper virkelig at alt går bra!

Mange klemmer fra meg som bare er i uke 26

Hei, så trist å høre historien din. Det er nok ingen, som ikke har vært i din situasjon, som vet hvordan du har det. Men jeg føler med deg, og håper dette svangerskapet kommer til å gå helt ut. Og det gjør det helt sikkert, jeg er jo optimisten selv, prøver å spre litt ut til deg også.

Er litt dårlig på det her jeg, er redd jeg sier noe feil, er ihvertfall ikke meningen.

Lykke til, det kommer helt sikkert til å gå bra! Også må du leve og huske på de gode minnene om datteren din, som så brått ble revet bort fra dere.

Jeg syns det er kjempe flott at du skriver om det her og snakker ut om det, kjempe viktig at det ikke blir noen følelser som blir stengt inne.Men dette har du sikkert hørt en del ganger før.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...