Gå til innhold

Diskusjon med mamma...

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon med min mor i går, men er usikker på om jeg har rett eller feil. Jeg mistet den 23. september (begynte å spotte da) var hos legen 25. og fikk vite at jeg har hatt en MA. Var helt ferdig med blødningen lørdag 7.Oktober. Føltes da som jeg hadde eggløsning(sånn det pleier å føles ihvertfall). Men min mor er ikke enig. Jeg mener at siden jeg mistet og begynte å blø rundt den tiden jeg vanligvis skulle hatt mens så ville jeg og få eggløsning og så mens igjen nå til helgen, men hun var ikke enig.

Kan man ha eggløsning så kort tid etter en MA? Kan det være at jeg får tilbake mensen denne mnd?

Takknemlig for svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6723582-diskusjon-med-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan jo bare snakke for min egen del da, men etter min SA i august så hadde jeg ikke eggløsning måneden etterpå til tross for at jeg hadde rikelig med el -slim. Jeg måler temp hver morgen, og da mensen kom 26 dager etter SA så hadde jeg ikke hatt noen temp-hopp i løpet av syklusen sånn som man får når el har vært. Måneden etterpå hadde jeg et temp- hopp og positiv el-test, men mange dager seinere enn jeg vanligvis pleier. Min konklusjon var i hvertfall at kroppen nok har trengt litt tid på seg til å komme i gjenge igjen. Men jeg tror nok at det er mulig å ha eggløsning nokså snart etter MA/SA. Det er jo tross alt noen som blir gravide like etterpå igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...