Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør man dette med papirene som arbeidsgiver skal fylle ut angående lønn når man har hatt flere arbeidsgiver bl.a vikarbyrå og aetat??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør på tk for sikkerhets skyld. Men tror det skal holde å sende alle lønnslippene for den aktuelle perioden siden inntekten har vært så variabel.

Skrevet

Hei,

Jeg var arbeidsledig når ejg leverte søknaden om fødselspermisjon.

Tok med alle lønnslippene fra de siste 10 mnd. slik at de så hva jeg hadde tjent. Hadde omstillingslønn + lønn fra arbeid. Fikk da de 6 beste av de 10 beste mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...