Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan gjør man dette med papirene som arbeidsgiver skal fylle ut angående lønn når man har hatt flere arbeidsgiver bl.a vikarbyrå og aetat??
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Spør på tk for sikkerhets skyld. Men tror det skal holde å sende alle lønnslippene for den aktuelle perioden siden inntekten har vært så variabel.
lifa og Eline Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hei, Jeg var arbeidsledig når ejg leverte søknaden om fødselspermisjon. Tok med alle lønnslippene fra de siste 10 mnd. slik at de så hva jeg hadde tjent. Hadde omstillingslønn + lønn fra arbeid. Fikk da de 6 beste av de 10 beste mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå