2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heihei!! Da e æ bittelitt tebake hær da.. ætte ca 4 uka sengeliggende... fy faaaader!!! Unner ingen det smertehelvete æ har vært igjennom, og e litt i fremdeles da.. Prolaps med isjias-smerte i ene foten e ikke t å spøk me!!!! Va t ostopat idag og han va bare helt konge!!! Og gjor sinnsykt vondt da.. men håpe med stor HHHHHHHHH at d hjælpe!! Han fant ut at æ har pseudo isjias sjø... dvs at isjiasen min kjæm fra flere plassa i kroppen min, inkl hele ryggsøylen min.. og ikke BARE i foten.. musklan mine maaaang plassa i kroppen e alt for stram så blodet ikke får den strømminga den ska ha så sirkulasjon bli dårlig etc.. E SÅÅÅ LEI AV Å GÅ Å HA KONSTANT GNAGANES PINE OG VONDT... og for itj snakk om å ikke få sov om natta... (((( Nånn flere som har vært borti hærre?? Vel ellers kan æ fortell at æ har en liten go-gut i magen min da som sparke mer og mer!! BARE 18 uka igjen no!! hehe.. Har faktisk savna BIM'en ja... klæm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 19. oktober 2006 #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 vælkømmin tebasj att! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. oktober 2006 Schæænk ju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå