Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Spiser dere middag samtidig som de små? Eller?? Snuppa spiser middagsglass i to-tre tiden... men jeg synd det er litt tidlig for min middag! Men når jeg spiser middag litt senere, så vil jo hun ha da også, he he ;o) Så blir to middager på henne da.. Hvordan er det hos dere?
Skrållan Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Sånn er det her også, tassen spiser middag halv fire, og sitter ved bordet når vi spiser ca fem, og får smaksprøver da også.. Prøver å bare gi han litt grønnsaker etc så blir det ikke så voldsomt;)
lifa og Eline Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Her spiser vi sammen hvis det passer. Mannen jobber i barnehage og derfor blir middagen for seint når han har seinvakt. Snuppa spiser rundt. kl. 16.00. Men gjør som dere hun sitter i tripp-trapp stolen når vi spiser og får litt av vår mat. Gjelder bare å tenke at vi ikke skal salte og kryddre slik at hun ikke kan smake.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Sånn er det her å. Celine vil å spise når vi spiser. Så da får hun most potet med litt saus hvis vi har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå