Gå til innhold

blødning!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På formiddagen i dag kom det plutselig en del friskt blod i trusa.... jeg vasket meg, og skiftet til nytt truseinnlegg og nå kommer det en og annen dråpen... Har ikke spesielle magesmerter, bare stikninger i siden, og det må være livmoren som vokser, for slik har jeg hatt det i flere uker.

Nå håper jeg på at jeg ikke holder på å abortere..... skal på GU på fredagen.

Noen flere som har opplevd det samme?

Kan jo være at blødningen er i forbindelse med at jeg skulle hatt mensen eller hva...?

er i 11.uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevde akkurat det samme so deg på fredag. Dro til legen, tok en gu- alt virket greit, men fikk time til UL- var på UL i går, alt var kjempe bra:)

 

Grunnen til att jeg blødde var "en blodsamling i...." ett eller annet sted jeg ikke fikk med meg- vart vist helt vanlig. Ofte man blør etter sex også. Legen min sa ogsa att noen kan få blødninger bare av å hoste kraftig eller å nyse- pga. att det er så lett å sprekke att blodkar.

 

Så altså, det er veldig mange grunner til att man blør, det kan selvfølgelig bety att noe er galt, men somregel så er alt bra.

 

Få det sjekket du, sikker på att det går greit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! Jeg velger å tro at dette går bra! :-) Ser legen om alt er greit nå han tar gu? Blødde du lenge du da? Jeg håper at jeg ikke blør i morgen, er litt ekkelt... men, det er jo mange som blør og alt er bra, så da velger jeg å tro det samme om meg også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...