snoopy_me Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Var på ultralyd i går. Det er en gutt. alt står bra til og fikk fine bilder med hjem. HAn viste seg virkelig frem og det var klart ingen tvil om kjønnet. Han sprikte med beina så tisseluren sto rett opp.. Det var moro å se på.. Gleder meg til han kommer ut.. snart halvveis nå.....
mor til 4 i mars Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 så koseligt da ja vi var også på ultralyd i går men vi ville ikke vite kjønnet , kjempe kos å få sjå bilder av det lille nurket
Bellen Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer så mye med en liten gutt! Gutteknøttet vårt var heller ikke særlig sjenert:) Vi skal på 3D UL i morgen, det ble litt lenge å vente til terminen i januar for å få se han igjen:)
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Hihi..sånn var det på ULn her også! Når har du termin?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer!!!!! Gutter er topp!! Jeg har en på 20 mnd og venter gutt nr 2 10.februar...... Så her i huset går det i tut tut, båt,toto ( traktor), vrooom og bang!!!! Dagen lang : ) Har nemlig en skikkelig gutte gutt: )
kaffe mocca Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Så gøy! vi var også på 3d ul og fikk kjempefint bilde av "tissefanten" hi hi. Har jente fra før så det kan jo bli litt spennende...men det er lenge å vente til 02.02.07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå