I love Sarah Nicole Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Hei. Jeg og min samboer skal på første lege kontroll i morra. (jeg har bare vært hos lege en geng tidligere, bare for å fastslå at jeg var gravid.) Jeg lurte på om man får høre etter hjertelyden da? Eller må man til Jordmor først? Hurra jeg er i uke fjorten
**synne** Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Ikke sikkert du får høre den.. Men du kan jo spørre! Hvis legen har tid får du nok høre den -ja, hvis han finner den da.. Veldig ulikt når de finner hjertelyd og når de vil prøve å finne den... JM ville ikke prøve på meg i uke 13... Men Lykke til!
Skilpadden Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du spør, så bør det ikke være noe problem. Jeg skal til legen i morgen, og skal be om å få høre hjertelyden. Samboeren min skal være med, så han vil jo veldig gjerne høre babyen sin. Jeg har begynt å kjenne litt bevegelser, men det er jo for tidlig for at han kan kjenne på utsiden av magen, så hjertelyden blir alt han kan forholde seg til forløpig.
I love Sarah Nicole Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2006 Da har jeg hørt hjertelyd! Det var så utrolig deilig å høre. Og den banka FORT! 150 slag i min var det visst. Et lite under og jeg flyr på en rosa sky i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå