Gå til innhold

første gang

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg syntes selv nå at jeg var sykt ung! var 13... men har to eldre søstre, så har på en måte alltid ligget litt før, fordi jeg følte meg jevnaldrene med de. det var frivillig assa! for all del, og akkurat da syntes jeg jo det var fint(det gjorde jo vondt da men), følte meg jo så voksen... men så viste han seg å være den størst dusten på jorda, så når jeg tenker på det nå var det ikke så fint. ville foretrukket å være 19 fremfor det, oi det ble langt...

jeg var 14.. bare avtalte det med en kamerat.. skikkelig teit. har angret litt på det senere. men gjort er gjort. merket egentlig ikek så mye han var jo like gammel å gutter er jo vanlig vis ikke så "utviklet" enda da. synes det er opptil enhver når man gjør det.. bestevenninen min var 18, hun ventet på den "rette" og så langt virker det som om det var riktig.. de har vært sammen lenge nå! :)

Min første gang var med verdens største drittsekk ever!!!! Dette var da jeg var 14 år, og han 16... Angrer som en hund, men er jo ikke stort å gjøre med det nå... ;)

Tror det største problemet var at jeg ikke engang likte ham noe særlig, var bare sammen med ham fordi man skulle "være sammen" når man hadde sex, og dette var noe man helst burde gjøre tidligst mulig for å være "kul!".... Herlighet hvor dumme vi var!!! haha... :P

Uansett, jeg kjente ikke en dritt og de 2 minuttene det varte satt jeg mest å lurte på om den var inne eller ikke.... Etter det klarte han ikke holde den oppe lenger... *ler*...

Det hele var rett og slett bare tragisk, og jeg skjemmes!!!!

Huff... :P

Jeg var 14 år og det var med min daværende kjæreste som var 1 år eldre enn meg. Vi hadde vært sammen i 3 mnd og var sammen i 6 tilsammen. Det var første gangen for begge to så det var jo greit.. Men det var ikke særlig romantisk,men vi var superforelska da..det varte ikke lenge,for det var litt vondt,så vi "prøvde" noen ganger liksom..men vi var ganske modne for alderen begge to,faktisk. Har aldri angra på det:)

Annonse

Vel.. ;) Jeg var da 14 år og tre måneder (woho!), og det var med min første ordentlige kjæreste. Vi var sammen i to og en halv måned først, kanskje tre, husker ikke helt. Han var i allefall 17 og ganske erfaren, og lille meg - ja, a whole new chapter. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt, men så begynte ikke jeg å blø da. Vi var sammen i nesten ti måneder, og jeg var ordentlig ordentlig glad i han.. Angrer ikke på det, men ville nok ikke gjort det igjen ;) Han viste seg å være en litt annen enn en han egentlig var..

jeg var 15 jeg..

jeg var vilt forelska i han og vi blei sammen tre dager etter vi blei sammen hadde vi sex..prøvde hvertfall..

jeg fikk driiit vondt og begynte blø og sånn..

det blei slutt to uker etterpå..

han er gutten jeg aldri kom over..

tok et halvt år før jeg kom meg videre..

Jeg var også 15 år.... Var kjempe forelsket og innså først etterpå at det nok var litt for tidlig for meg....

Han var min første kjærlighet (angrer ikke på at vi hadde sex, men vi burde kanskje ventet litt...til vi hadde vært litt mer klare for det).... Han var vel det man kaller "ikke mors beste barn", så forholdet vårt var veldig preget av det. Han satt stadig inne og utviklet seg fra å være småkriminell til å bli riktig hardbarka kriminell - jo eldre han ble. Endte med at han døde i en bilulykke da han skullle stikke av fra politiet etter et innbrudd (da var han 20 år)....

jeg var 14 år, med min første ordentlige kjæreste... ANGRER noe sykt! han maste å maste å maste, til slutt følte jeg meg bare tvunget... så det var ikke noen særlig behagelig opplevelse. vil helst bare glemme det.. skulle viirkelig ønske at jeg var jomfru frem til jeg traff min nåværende samboer.. Jeg har stor respekt for de som er jomfru frem til de er over 18 år. beundringsverdi! når man tenker på det sex-presset det er i samfunnet i dag er det flott at noen velger å vente! :)

16, 5 og med den mannen jeg er gift med i dag!

Vi hadde vært sammen et halvt år, og hadde smårota hele veien, men aldri gjort det fullt ut, lissom.

Det var i campingvogna til foreldrene mine, og bestemora mi var "barnevakt" inne i huset. hahaha!

Det gjorde ganske vondt, men vi var og er små kaniner og gjorde det igjen en halvtime senere, og det ble jo bedre!

Vi hadde planlagt det, og det var på en måte ganske romantisk.

-Men når jeg tenker etter, kunne vi godt ha ventet enda lenger, hadde ikke gjort noenting! Men vi følte oss klare da, så vi lot det stå til:)

Syns ikke det er unormalt sent, bra å vente til man føler seg klar! :o)

Selv hadde jeg sex første gang da jeg var 15. Hadde hatt fast forhold til gutten siden jeg var 14, han var to år eldre og hadde hatt to stk før meg. Vi gjorde ingenting seksuelt de 7 første månedene av forholdet, han skjønte at jeg ville føle meg klar for det. Men da jeg ble trygg på han, og ønsket å gå lenger enn bare klining, fikk vi den ikke inn!!! Hehe, jeg syns det var så flaut, men vi prøvde igjen noen dager etterpå. Igjen og igjen, jeg var litt "liten" i forhold til han, hehe. Men det gikk til slutt, og det var ganske så vondt ja! Vi var sammen i 5 år, på slutten også forlovet og samboere, men jeg fant ut at jeg ikke kunne vite om han var den rette uten å få litt "erfaring" først! Selv om jeg var ganske så sikker på at det ville ende med meg og han.

Jeg er så utroooolig glad for at jeg gikk ut av mitt første forhold. Alt jeg trodde var "så perfekt" var jo ikke i nærheten! Jeg levde litt, og feilet litt, og har nå møtt en jeg vil dele resten av livet mitt med :o) Dessverre var det ikke han som fikk min jomfrudom, men jeg er bare glad for å ha hatt litt ungdomtid før hans tid jeg ;o)

var såvidt fylt 14 jeg... var sammen med verdens beste gutt :) angrer ikke et sekund! nå venter vi barn sammen :) er 19 nå og han er den eneste jeg har hatt sex med.. kanskje litt unormalt for en 19 åring, men det synest ikke jeg.. har vært forelsket i han siden jeg var 13 og vi har holdt sammen siden :) hehe..

synest ikke 19 år er for sent eg.. det er jo opp til hver enkelt om man er klar fro det eller ikke :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...