Meggy Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Har hatt så forferdelig krampe i leggene og ligger med beina opp etter veggen om natten, noe som bare hjelper litt.. Tar kalsium med magnesium og multivitamin med jern så forstår ikke hvorfor. Uansett er det så pyton!!! Har hørt om dette med ulltråd rundt leggen, men en veninne ga råd om tykke ullsokker. I natt var jeg så DESPERAT at jeg trakk på meg noen gode heimespøta noen og det hjalp!!! Om det var innbilning vet jeg ikke men man skal ikke undervurdere placeboeffekten, er min mening.. Uansett sovnet jeg som en stein og har ikke sovet så godt på lenge. Om det hjelper er det i allefall fordel at det nå er HØST, kunne ikke funket i 40 grader på soverommet Skal iallefall ha dem nær sengen fremover i tilfelle nød..
Lutitia Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Er ikke akkurat noen ekspert, men kanskje du ikke tar nok magnesium? Sist gang jeg var gravid fikk jeg ekstra tilskudd bare av magnesium mot kramper. Det til tross for at jeg allerede tok svangerskapsvitaminer som bl.a. innehold magnesium. Kanskje det hjelper "å sykle" med bena i været hver kveld? Lykke til!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 hei...eneste rådet jeg kan gi deg som forøvrig funker for meg om natten er å presse helene nedover og presse tærne opp mot deg...når jeg våkner med kramper gjør jeg det og det hjelper hver gang..skjedde en gang at det ikke hjalp og da gjorde jeg nesten det samme bare ved å stå opp og trykke helen ned i gulvet.....Lykke til...vet det er vondt... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå