Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Hva gjør dere for å forberede dere til fødselen? Leser dere noe speisielt, eller hva? Bare noen uker igjen her, og jeg føler at jeg ikke er noe spesielt forberedt...
Brillemamma Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Hehe, jeg gjorde absolutt ingen forberedelser til fødselen. Men jeg klarte fint å få han ut fordiom! Tror ikke man kan forberede seg så veldig på fødselen jeg... Man vet jo aldri hvordan den blir...
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Hehe, det var egentlig godt å høre. Nei regner med å få den lille ut uansett da:) Det er liksom ingen vei tilbake:)
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 det eeste jeg gjør er at jeg tar knipeøvelser. og tenker bare positivt til fødelen... gleder meg faktisk sinsykt mye. til all smerten og alt... til å få presse ut vår førstefødte sønn... vårt lille gull... kan ikke noe annet enn å være positivt.. vist jeg begynner å grue meg å tenke negativt, så blir hele fødselen verre.. tenk positivt... kvinner har født før, så hvorfor i all verden skal jeg ikke klare det??? slike tanker har jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå