Gå til innhold

hvor mye av forskjellig klær i de minste størrelsene???

Anbefalte innlegg

heisann...

satt nettopp å tenkte på hvor mye av forskjellige klær jeg burde har til den lille jenta vår i de minste str... har dere noen mening?

hvor mange:

i størrelse 50?av:

pysjer

bodyer

strømpebukser

ull bodyer

ull strømpebukser

luer

bukser/sparkebukser

og i størrelse 56?av:

pysjer

bodyer

strømpebukser

ull bodyer

ull strømpebukser

luer

bukser/sparkebukser

syntes det er litt vanskelig...

Fortsetter under...

Jeg har nesten ingenting i størrelse 50. Men mine to barn har vært over 50 cm da de ble født, og regner med at han her blir det også. Har 3 av hver ca av det andre i str. 56, ellers mest i 62. Ungene vokser jo utrolig fort den første tiden.

Veit at jeg iallefall skal føde 4-6 uker før tiden, så jeg har en del i 50. Hadde jeg skulle føda rundt termin hadde jeg kansje ikke hatt så mye... Et par bodyer og sparkebukser kansje... de vokser jo fort, og typen eller mamma kunne nok ha kjøpt inn litt ekstra da babyen er født om det hadde vist seg at jeg trengte mer :)

Annonse

Jeg har endel i str.50 ,56, 62, 68, osv. Har endel nytt og noe etter førstemann på tre år. Regner med at babyen blir 50 cm samme som søsteren var, hvis ikke så går det bra med str.50 uansett...av erfaring så var str. 50 litt stort til vår eldste da hun ble født.

Måtte ut i kommoden og telle jeg ;-)

(der ligger alt ferdig vasket allerede !)

det meste jeg har er str. 50-56 eller 54- det er bare 3-4 plagg i ren str.50.

hvor mange:

i størrelse 50?av:

4 pysjer

7 bodyer

5 strømpebukser

1 ull bodyer

1 ull strømpebukser

3 ulldresser

2 fleece-dresser m hette

2 tynne luer

2 par votter

masse sokker

3 par "booties" (til føttene)

3 uteluer

6 sparkebukser

3 bukser

7 omslagstrøyer

3 todelte "joggesett"

Tror egentlig jeg har litt i meste laget, men vi har ikke vaskemaskin selv, og tenker at vi kan jo få en gulpe-unge denne gangen :-)

Vil hatt litt i str 50... bodya og strømpebuske i allefall... også heller hatt pysjamasa og sparkebuksa i str 56... e greit at det som settes innerst e passe ;D Lue vil æ også ha hatt i strl 50... førr den e vekti at den sett godt inntell...

Ellers så trur æ at vi alle e litt førskjelli ang ka vi bruka på ongan vårres... så det e greit å handel litt i etterkant også... også får du nok endel i gave når babisn kjæm tel....

Ikke noe i 50. Junior var 50 da han ble født, men vi brukte str 56 med en gang. Gikk helt fint det.

Men lurer litt på strømpebukser og bodyer. Må kjøpe alt nytt der, for junior er sommer barn. Er vel greit at det ikke blir så klumpete under klærne. Kanskje kjøpe litt 50 der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...