Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 ehem..når jeg kjenner etter innvendig (en fingerlengde inn) så kjenner jeg noe hardt rett opp. er det hodet? det er festet. er jeg moden da? noen som vet? er det isåfall et godt tegn å kjenne det?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Det er nok livmortappen du kjenner.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 men er den hard?? det var som å ta på ben..bare lurer, takk for svar uansett. ;O)
stolte Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Trur ikke man skal kjenne etter så mye selv. De som veit hva de skal kjenne etter har utdannelse til å kunne gjøre det, og veit dermed hva som kjennes ut hvordan! Jeg har ingen erfaring med dette selv. Er du usikker så ta en tur til jordmor/lege. Men det høres veldig rart ut om det skulle være noe annet enn livmortappen. For når ting begynner å komme ut så har man såpass stor åpning at da er fødselen godt i gang - og det vil jeg tru du merker.
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kan kjenne hodet til bebien gjennom veggen der inne. Mannen min sa etter sex i går at han ikke kommer ordentlig inn lenger, så jeg måtte kjenne etter. Ikke noe tvil om hva det er ! Hodet er festet her og. Helt opp til mormunnen kommer jeg ikke med fingrene...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 min kjære mente det var hodet han og nemlig..men nå er vi førstegangs og har strengt tatt ikke peil da..
selfangerkjerringa Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Sørg nå for all del å vask fingrene SKIKKELIG først hvis dere på død og liv skal drive og fikle rundt der inne på egen hånd. hendene er den "tingen" med mest bakterier vi kan være borti faktisk. Mange som glemmer dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå