Gå til innhold

Er det noen som har opplevd dette????


_Piamor_

Anbefalte innlegg

Jeg var til min første kontroll sist tirsdag,der tok jeg blodprøver,målte blodtrykk,fikk underlivsundersøkelse...men da jeg kom hjem merka jeg at jeg hadde litt blod i trusa,det var bare såvidt det var noe..

så lurer jeg på om det er normalt å blø litt etter en underlivsundersøkelse...er i dag 7+5...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er normalt..jeg har ikke opplevd det..men hørt mange andre si det er normalt..og legen advarte om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke tatt sånn undersøkelse denne gangen, fikk beskjed om at det var de sluttet med. men vet det er noen som gjør det ennå... jeg ville ikke tro at det er noen fare... de har jo vært inne å tuklet litt.. du kan jo bare ringe ett lege kontor, og forklare... lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fullstendig normalt. Det er pga av veggene i sjeden din er mye mer ømfintlige når du er gravid (sa legen min). Ikke bekymre deg!! Rart ikke legen din forberedte deg på at du kom til å blø litt. Min lege sa jeg måtte regne med pittelitt blod, og at jeg ikke måtte bli redd.Fikk også bind til å ta på meg etter undersøkelsen sånn for å være på den sikre siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. legen tok sikkert celleprøve av deg, da "skraper" han litt i sjedeveggen, slik at det kan blø litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...