Gå til innhold

Puppenekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva og hvordan vet jeg om det er puppenekt lillegutt holder på med??

Gråter og vil ikke ha hvis ikke han er veldig godt uthvilt.. Natten går det greit, men dagtid kan være vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd puppenekt siden gutten var ca 4 uker (er 9 uker nå). Han river og sliter i puppen og veldig ofte begynner han å hylskrike bare jeg forsøker å nærme meg med puppen. Spenner seg i bue bort fra meg og dytter med hendene. Skikkelig nekt altså. Ingen tvil. Jeg får han bare til å ta puppen hvis han såvidt har våknet fra søvn og fremdeles er litt i drømmeland. Går fint om natten for meg også.

Det er ganske vondt og jeg føler meg skikkelig avvist. Her kommer jeg med den store stygge puppen, liksom :-) Prøver å si til meg selv at han sikkert er glad i meg likevel. Han elsker jo å sove sammen med meg om natten, da smiler han når jeg tar han opp av sengen :-))

Skrevet

Hørtes litt kjent ut noe av det... men hva gjør du?

Jeg har pumpet og gitt på flaske de dagene det er mangel på søvn hos gutten og det er et godt måltid som gir søvn for å så spise godt fra puppen!

Skrevet

Hei!

Har det samme problemet som dere nå, startet for noen dager siden og bare tiltar, i natt har det gått helt supert, men i formiddag blir hun helt hysterisk bare jeg legger hun i fanget for å amme. Helt grusomt dette her. Har dere funnet en løsning, eller har det gått over? Vet ikke hva jeg skal gjøre nå..

Skrevet

Har samme problemet. Gir han en liten apetittvekker sånn at han roer seg, så legger jeg han til puppen. Det pleier å fungere greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...