Gå til innhold

Får man tid til å studere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt dumt spørsmål kanskje, men er førstegangsmor og lurer på om jeg vil få tid til å ta et fag mens jeg går hjemme. Det er et 6-poengsfag (ikke så stort) ved NKI fjernundervisningen.

Er det realistisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vankselig å si for det avhenger litt av barnet. Synes selv at det var veldig travelt de første 3 månedene, lite søvn og behov for å sove på dagtid. Men kan du ta faget etter at barnet er 3-4 måneder, så går det nok fint med et 6-poengsfag. Fint å lese når barnet sover, og etter 3 måneder begynner babyen å legge seg ganske tidlig på kvelden. Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg er student ved NKI og har en datter på 3 mnd. Jeg begynte igjen da hun var 2 - 3 mnd. Jeg har ikke vært flink med å være "streng" med meg selv, skulle hatt litt mer selvdisiplin. Men det har vært mye som har skjedd i de siste ukene, vi har akkurat kjøpt ny leilighet...så da regner jeg med at det blir lettere fordi jeg vil få et eget rom jeg kan få unnagjort studiet på.

Har du en plan du vet du kan følge og masse selvdisiplin så tror jeg det kan gå an...

lykke til

Skrevet

Takk for svar. Gutten min er tre måneder og det har vært hektisk til nå, så derfor trengte jeg litt innspill på om det kommer til å bli litt roligere. Det virker ihvertfall slik nå.

Tror jeg kommer til å ta kurset da jeg håper det kan hjelpe meg å få en mer spennende jobb etterhvert!

Skrevet

Jeg har en sønn på 4 mnd nå, og skal ta 30 studiepoeng til jul, 3 eksamener. Er litt for lite flink til å lese, men håper ånden kommer snart...Leser som regel på kveldene når pappan er hjemme, veldig lite lesing på dagtid til nå hvertfall, men det går om jeg vil altså :)

6 studiepoeng skulle gå greit, lykke til!

Skrevet

Det er ikke lett å si- kommer helt an på barnet.

Jeg tok eksamen ta tulla var 6 uker- akkurat det er ikke å anbefale, men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...