Gå til innhold

Tanker som svirrer i mitt hode....

Anbefalte innlegg

Altså...på søndag kom min kjære TR på et utrolig nok overraskende besøk...Selvfølgelig akkurat da jeg sto opp...Så da tusla jeg over til det o store 20PP. Det positive er at denne PP faktisk ble på 28 dager **jippi**

Men det er vel det eneste positive...Vet da søren jeg...Men føler jeg snart ikke har noe positivt igjen....20 pp føles leeenge...selv om jeg vet at det er noen der ute som har prøvd lengre...

Hva skal egentlig til for å lage en baby da? Hvorfor får ikke vi til det...Skal egentlig til videre utredning..Vil jo finne ut av ting...Men noen ganger så sitter jeg å...ja...jeg vurderer vel egentlig å gi opp hele greia...Føler at jeg liksom ikke orker mer...Vi får det ikke til...sånn er det bare liksom.....Så får jeg bare nøye meg med å være stemor annenhver helg og i ferier i stede...

Jeg vet selv at jeg kommer til å fortsette å prøve....Innerst inne så gir jeg vel aldri opp...Men en blir litt motløs etter alle disse tante besøka....

Hva skal en gjøre da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6722212-tanker-som-svirrer-i-mitt-hode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg mysill.

Vil bare si at jeg føler virkelig med deg og du har all grunn til å være lei deg for at du ikke har blitt gravid nå som du har prøvd så lenge.

Jeg håper jeg slipper å vente så lenge, for det må være utrolig tøft.

Så all ære til deg for at du ikke gir opp og prøver å tenke positivt.

Jeg må bare si at jeg håper det klaffer virkelig for deg snart og krysser fingrene for at det blir full klaff snart.

Klem

Uff, det er så urettferdig at noen skal ha det så trasig!

Jeg håper virkerlig det ordner seg for dere og jeg synes du er tøff som klarer å holde motet oppe.

Jeg fanget opp noe babystøv tidligere, og hadde tenkt å bruke det på meg selv, men nå gir jeg det til deg i stedet. Det hjelper kanskje ikke så mye, men du skal i hvertfall vite at jeg tenker på deg og krysser fingrene for at du får deg en spire snart!

Tusen takk jenter :)

så snille dere er... :)

Er vel egentlig ikke annet å gjøre da...enn å bare fortsette å prøve...men som alle andre så er noen stunder litt tyngre enn andre....Har faktisk ikke en sånn "dårlig" periode nå...selv om TR er her...Men sitter litt med den tanken at jeg har veldig lyst til å gi opp alikevel...Får håpe det gir seg fort...

Er vel bare så sabla lei av å se alle disse PP som bare flyr av sted...

Skjønner seg så godt!!!

Selv med mine 9 pp`r, så syns jeg vi har prøvd lenge....

Og med dine 20, så skjønner jeg veldig godt at du begynner å bli utålmodig.

Men; gi aldri opp!!!!

Optimisme er så viktig. Behold troen på at det er du som en gang skal holde en positiv test i hånda!!

Masse lykke til neste pp!!

Krysser fingrene for deg :o))

Stor klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...