hønsemor Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg var til legen i dag på grunn av at jeg har hatt så vondt i magen oppe på venstre siden og med stråling mot ryggen på samme side. Hun kunne ikke finne ut så mye om hvorfor jeg har smerter der, kunne være muskulært eller at noe ligger i press på grunn av at magen begynner å bli stor (36 uker). Siden jeg var der skulle hun også måle de andre tingene som hun pleier og når hun kom med målebåndet sitt så fant hun ut at det var nesten ikke vekst siden sist jeg var der (2,5 uker siden). Dette fant hun svært merkelig og sender meg til UL i morgen. Jeg lurer på om det er noen andre som har vært borti det samme som meg og vet evt hva det kan være? Og må jeg betale for den ekstra UL? Jeg ble jo sendt dit av legen så jeg regner ikke med det da, men?
Simåne Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har ikke vert borti dette selv. Det jeg vet er at du ikke skal betale for ul. Liten eller ingen vekst på fosteret kan være tegn på svangerskaps forgiftning eller andre problemer med morkaken. Min tante fikk en velskapt liten og tynn jente pga svangerskapsforgiftning, men det gikk veldig bra med henne. Er mulig babyen lå slik til at den lagde et forstort mål sist (tror målet er større v sete leie enn når hodet har festet seg) og nå har snudd seg og lager et mindre mål nå. Uansett i morgen er du blant de som kan dette best og da får du alle svar og den hjelpen som om nødvendig trengs. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå