Puttipluttipott*har født* Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Går dere og venter og tenker på at/om noe skal skje hele tiden? Jeg har lett for å gjøre det nå, 5 dager på overtid. Begynte å tenke på at kanskje derfor det ikke skjer noe, at kroppen/babyen gjør det for å irritere, hehe..
reddhare75 Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er også veldig lei...9 dager over termin i dag. Har fått time på føden søndag kl 11, så da skjer det i hvert fall uansett, enten hun vil ut eller ei!
mooki Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Ja jeg tenker akkuratt likt hihi ..ennå jeg er bare 3 dager over tiden , men har ventet lenge ,jeg regnet med at han skulle komme før terminen siden forrige gjorde det ,men det blåser denne karen i ja.... Både gleder å gruer meg litt jeg da , kjenner angsten kommer krypende innimellom når jeg tenker på at her sitter jeg å venter på de grusomme smertene:( men uansett så må man i gjennom dem så da håper jeg de smertene kommer å tar meg snart:-)))
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Tenker knapt på det i det hele tatt, en uke på overtid - YEAH RIGHT!! Veksler fra å være superdeppa til å ha relativt godt mot.. Blir så fortvilet av å bare vente, og merker at jeg er litt aggressiv mot folk som ringer for å høre.. Har venninner som alle har gått to uker over, og som har sagt at de ikke ringer før de hører gode nyheter, og setter veldig pris på det:) ÅHHHHHHHHHH, hvorfor kommer han ikke ut??? GIkk 15 dager over sist, synes jeg har avtjent min tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå