Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i går kveld pga magesmerter, og hos lege idag pga at jeg lakk litt (fostervann??) idag tidlig.

Mormunnet var lukket, så det var jo bra. Legen tror at det var det vannet som er i hinna rundt livmora som kom... så nå har jeg omtrent fått husarrest av legen. Skal ta det helt rolig, og være minst mulig aktiv... 100 % sykemeldt ut måneden. Så får vi se da...

Skal på riksen på kontroll på fredag, så det blir spennende å høre hva de sier da.

Ble litt småstressa, så ikveld skal bagen pakkes... Nå skal den stå klar for sikkerhetsskyld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da.. var jo ikke noe koslig. Men håpe at alt er bra:O) Pakk bagen ja, bedre å være føre var.. Godt å komme på kontroll da.. da ser de om alt er bra:)

Lykke til:o)

Skrevet

oi sann.. det må jeg si... det hørtes skummelt ut...

krysser fingrene for deg

Skrevet

Huff, håper det ordner seg og hjelper at du tar det med ro!

Stor klem fra meg

Skrevet

Ta det helt med ro og slapp av! :-)

Klem

Skrevet

Vi får vel alle sammen krysse både fingre og tær på at det går greit fremover, og at ungen kan holde seg der inne en stund til i alle fall. Jo lengre, jo bedre. Lykke til i alle fall =)

Skrevet

Takk for det :)

Ikveld blir det å ligge på sofaen å se jakten på kjærligheten og Greys... Mens jeg gomler hermetiske ananas og popcorn :)) Det er det mest usunne jeg tør ha i meg siden jeg skal bli sofaligger :))

Skrevet

Huff da... ska kryss fengran om at alt går bra.... bi nok godt å fær på kontroll fredag da... da får du nok litt meir roen... :D Baggen e nu alltids greit å ha pakka... æ har nu allerede bynnt å pakk min :D

Skrevet

tar du det med ro, og gjør som legen sier, så skal du nok se at alt går så bra så!!

det er litt deilig å vite at man har fått sm ogaå, ikke sant?? :)

kos deg med tv i kveld, og ananas og popcorn!!;)

klem

Skrevet

oj oj- slapp nå godt av og ta det heeeelt med ro!!!!

krysser fingrene for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...