Gå til innhold

Juhujenta- litt hjelp til deg kanskje...

Anbefalte innlegg

Har lenge følt for å si noe, men det har vært litt vagt for meg. Men det er en bestemt følelse av at du må slutte med noe for å bli gravid...Slutte med noe, har vært veldig klart for meg lenge, men ikke noe mer enn det. Jeg har forsøkt å lese litt av dine innlegg innimellom bare for å få en ide om hva du må slutte med. Dette får du ta som du vil- men sitter med en følelse av at du må slutte å problematisere graviditeten din. Du har identifiserrt deg så sterkt med jente som sliter at du har begynt å bli veldig opptatt av EL, slim osv osv. Føler at du som sagt identifiserer deg så sterkt med det å være en prøver, at du forblir en prøver... Ta det som en selvfølge at du skal bli gravid, for det er det egentlig for deg. Nå står du selv i veien.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6721906-juhujenta-litt-hjelp-til-deg-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoy, så dårlig jeg hadde skrevet det der...

Hender jeg føler/ser litt. Og i den forbindelse, har jeg da følt om deg at for å bli gravid, så er det noe du må slutte med først.

"Slutte med" - hva skal det bety da, har jeg spurt meg selv. Og det som har kommet opp, er altså det jeg har svært klossete forsøkt å forklare ovenfor. Du "tar opp" i deg for mye av følelsene til de rundt deg inne på "bli Gravid" sidene, du identifiserer deg for sterkt med det å "prøve" kontra det å faktisk "være gravid" ...

Du er følsom, påvirkelig . Du har begynt å problematisere det å bli gravid for deg selv. Slapp av igjen, og bare gled deg til den positive testen.

Eller er jeg helt på jordet? Betyr det å slutte med noe, noe helt annet for deg?

Masse lykke til uansett!

Ja kanskje jeg bruker for mye energi på andre enn meg selv. Det at jeg må slutte med noe som du føler , kan være at jeg er sånn som tenker mer på andre enn eg selv om du skjønner hva jeg mener.

Jeg har jo vært gravid før og ble det fort den gangen. Så jeg vet jo at jeg klarer å bli gravid. Vil bare ikke ha for store forhåpninger med meg selv, føler liksom at det kan ta tid nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...