Gå til innhold

Mister retten til fødselspenger!!

Anbefalte innlegg

Utrolig kjedelig!!!! Hadde perm uten lønn frem til 31.7.06 pga omsorg for eget barn. Skulle begynne i min faste stilling i bhg 1.8.06. Har 100% fast,hadde søkt å fått innvilget 60% redusert stilling ut januar 07pga omsorg. Fikk ikke beg å jobbe 1.8-sykmeldt pga svangerskap (kvalme og høyt blodtrykk.) Beg å jobbe 16.8,m sykmeldt igjen fra 5.9. Pga dette har jeg IKKE rett på svangerskapspenger!!!!! Fordi: skal ut i perm 13.2.07 (termin 6.3.07.),beg å jobbe 16.8,derfor 3 dager fra å jobbe 6 mnd.+ hadde ikke opparbeidet meg sykepenger før 16. I tillegg jobbet jeg bare 3 uker før jeg ble sykmeldt. Får altså da bare en engangsstønad, fremfor å få vanlig lønn. SURT SPØR DERE MEG!!!!!!!!skjønner meg ikke på alle disse reglene. Er det noen som har peiling å evt kan komme med tips????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6721829-mister-retten-til-f%C3%B8dselspenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men d hjelper vel ikke å jobbe de 3 dagene nå, for dilemmaet er at jeg begynte i jobb den 16. aug, og burde begynt senest den 13.aug. Derfor ligger problemet i at jeg var sykmeldt da jeg egentlig skulle begynne 1.aug,og ikke fikk opparbeidet meg sykepenger før den 16.aug.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...