Gå til innhold

April: Nå har jeg kjøpt "dobbel-dekker" :-)

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på butikken og handles oss søskenvogn, og jeg er bare megastolt! Så nå står den klar til bruk i gangen, og venter bare på at lillesøster også skal komme på plass.

Vi kjøpte Teutonia S4, som var den jeg hadde aller mest lyst på, for den var lett å trille og hadde rikelig med plass oppi. Så nå kan jeg nesten ikke vente på å trille stolt på tur med mine to øyenstener. Det gjentår bare å få den siste ut av magen da :-P (Noen som kan hjelpe med det forresten? For nå er jeg mildt sagt drittlei. Alt er klart, jeg er i hvert fall klar, og magen er full for lengst. Hm, 2,5 uker igjen til termin... Jeg tenkte jeg kanskje fikk litt "avslag" på antall svangerskapsuker siden jeg har to så tette liksom. Får man ikke "kvantumsrabatt" på sånnt?)

Fortsetter under...

herlig! Alltid gøy å kjøpe nye ting!! Skulle gjerne fått litt kvantumsrabat jeg og.. spesielt siden jeg gikk over sist og, så burde det være litt rabatt denne gangen.. ;)

Lurer på om jeg trenger sånn vogn jeg...hmm... kanksje kanskje ikke... Nå er det ikke lenge igjen for deg, da! På tide å vente for oss andre og..hehe... 18-19 dager igjen... du må holde oss oppdatert!! :)

Godt å få vognen i hus kan eg tenke meg.

Helt utrolig at du bare har 2,5 uke igjen - det går så fort dei der 40 ukene. Kan bli spennende nå - bare å vente på at det skjer noe.

Venter i spenning her. Kommer innom neste gang og leser sikket at du har født. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...