Gå til innhold

Bare babyen er frisk!!

Anbefalte innlegg

Veldig mange kommer med kommentarer som jaja det er nå ikke så nøye hva det blir bare barnet er friskt??

Den siste som sa det var mormoren min og da eksploderte jeg.

Jeg spurte henne hva f.. hun mente jeg skal gjøre hvis det ikke er det og da ble det stilt.

Er jeg bare hormonel eller reagerer dere på slike uttalelser??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6721735-bare-babyen-er-frisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner hva du mener, tenkt over den der jeg også.. men har tatt meg selv i å si det.. er vel ikke det man egentlig mener, er vel heller det at det er viktigere å håpe på at barnet er friskt enn å håpe på at det er det jente eller gutt..

Ihvertfall sånn jeg tenker, er ikke så viktig om lille jenta blir jente, er viktigere at hun da er frisk..

Men sjønner veldig godt at man kan reagere på det, gjordt det selv et par ganger.

Litt hormonell kanskje.. :-)

Jeg har hørt det maaaaaange ganger og har også sagt det selv. Det er jo lov å håpe at baby er frisk, selv om man blir like glad i en som ikke er det.

Men som larviksjenta sier så mener de vel egentlig å si: Samme hva slags kjønn det er!

-veldig mange som har sterke meninger på kjønn også.

Æ si det tel stadighet... med det mein æ at det viktigste førr mæ e at ongen e fresk.... Kem som ikke ønska sæ en fresk onge??? Men klart man bi gla i ongen uansett... men både førr vårres og ongen sin del så ber og håpa æ om at den e rask og fresk... bryr mæ ikke i det heiletatt om det e jente eller gutt...

E nok hormonan dine som tolka ting litt annerledes enn normalt kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...