shannabais Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva syns dere om dette navnet? Har en sønn fra før som heter Tobias, passer disse sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 17. oktober 2006 #2 Del Skrevet 17. oktober 2006 Syns det var fint, jeg. Kjent navn, men likevel uvanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Del Skrevet 17. oktober 2006 Helt greit:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 17. oktober 2006 #4 Del Skrevet 17. oktober 2006 kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Del Skrevet 17. oktober 2006 Eg synes Liam er kjempefint! Hadde vi framleis budd i England hadde dette vore på vår topp 5 liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindahong Skrevet 20. oktober 2006 #6 Del Skrevet 20. oktober 2006 Uttales dette "Liim" som på engelsk, eller som en kortversjon av William på norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milimi Skrevet 21. oktober 2006 #7 Del Skrevet 21. oktober 2006 kortversjon av william. jeg synes det er kjempe fint ville ha det selv. men det er så poppis navn at jeg droppet det.. mange som heter det etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå