#butterfly# Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Har disse to noen sammnheng med hverandre?? Hadde såå vondt rundt området "eggstokkene" på en måte.. sånn at jeg måtte bytte litt stilling.. det gikk over på 1-2 min. Nå når jeg var på toalettet var det en del slim i trusa og når jeg tørket meg.. Hadde en pitteliten gul aktig farge.. og kunne strekkes.. (æsj, ja) Kan dette ha vært noe av slimproppen tro...?? Noen som vet... Har akkurat startet på uke 37..
#butterfly# Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2006 Hei hei, noen som vet noe om dette... ikke jeg i hvertfall:)
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Mine to slimpropper (to svangerskap:) har vært lys gulhvit og litt geleaktig, som en liten klump. Har ikke kjent noen smerter. Mange merker ikke en gang at denne "proppen" går. Men slik du beskriver den, og tidsmessig også, kan det godt være slimproppen som har gått. I mitt første svangerskap tror jeg det gikk et par uker til fødsel. Nå gikk den for et par dager siden, og jeg har 2 cm åpning... men det kan ta to dager eller to uker til babyen kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå