Gå til innhold

Ok,hva velger man?? Ull flees eller ull ribb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe tøy til å ha under ute dressen i morgen,men er i tvil hva jeg skal kjøpe....(skal til Nøstebarn)

Hva velger man?

Hva har du og hva hadde du kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sittet å tittet litt i katalogen jeg, og sett på det samme som deg.-)

Så ei i barnehagen da jeg hentet snuppa som hadde det ribbestrikkede settet i grønt. Kjente litt på det(ja, sånn er jeg..kikker gjerne i nakken etter lapp på barna og jeg når jeg ser noe fint.-) og det virket sånn passe tynt men alikevell tykt nok til å ha under dress. Vurderere da evt brune genser og bukse i brun og grønnstriper.

Buksen var fin og sikekrt varm og deilig, men er litt i tvil om genseren. Den er jo fin å bruke under, men vet ikke helt om jeg skulle ønske den var litt tykkere.

Har den hele ullfleecedressen til lillenupp og den er jo kjempefin. Til snuppa mi på 2 år finnes det jo flere deler i fleecen, og syns på en måte det virker lunere enn ullribben.

Men på en annen siden så blir fleecen ganswke fort "flat" og litt ufiks, så ribben vil jo holde seg pen lenger.

Min konklusjon:

Til hun på 2 år ville jeg nok kjøpt ullribb men til lillesnupp på 9 mnd ville jeg kjøpt ullfleece.

Skrevet

Ok,det var dette jeg håpet på...at du fikk med deg denne tråden...hi,hi

Ja,titter katalogen i stykker her også...:o)

Ok,takk for at du delte din mening...går vel for fleesen jeg da ettersom Luke er 1 år snart:O)

Tar ribben til neste år...

Skrevet

Det holder jeg med deg i. Snålt at jeg tittet på det samme, men ble inspirert da jeg så hun i barnehagen i dag.-)

Du ser jo den dressen på side 19, han er jo et år og har den i str 86/92. Den er veldig myk og fin, enten alene i vogn eller under dress når man er ute. Lillesnupp sin er i str 62/68 og er med hette, men skulle jeg kjøpt nå hadde jeg kjøpt uten..hun er 9 mnd nå. Når de blir større og skal være ute, er det greit å droppe hette.

To-delt fleece er jo også fint og praktisk..alt er fint.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...