Gå til innhold

Hei alle gravide...Har et spørsmål til dere...


**Håper**

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere la merke til om dere fikk mer eller at utfloden endret seg etter EL ???

 

Hilsen meg som prøver å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

utfloden blir blankere og mere av den noen dager før el,og går tilbake til normalen ett par dager etter el.iallefall sånn med meg,og det stemte ble gravid jeg...uansett,disse symptomene på el hadde jeg

 

 

Utfloden ble blank og mere av den

fryktelige spenninger i kroppen,måtte ha sex hele tiden,bare måtte!som om kroppen måtte formere seg,høres sikkert helt snålt ut men sånn har jeg hatt det ved el iallefall...hehehe

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det nærmet seg ikm fikk jeg en grøtete utflod med litt søtlig lukt. Kunne faktisk minne litt om el-slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

 

jeg har aldri hatt noe særlig utflod før..men nå har jeg det absolutt...og det merket jeg ganske fort...nå er jeg 10+5... så har hatt det i 6 uker...håper du blir gravid snart da...så skal jeg sende fly etter deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare på dag 16 eller 17 i dag og regner med at jeg har hatt EL siden gynokologen sa at hun så EL mi var på vei allerede på dag 6.

 

Jeg er ikke den som pleier å ha mye utflod. Men i dag har jeg hatt en del vannlotion/melk aktig. Men tenker at det er vel bare kroppen som bygger seg opp til mensen. Har IKM ca 29 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hose meg var dette veldig ulikt i mine to svangerskap! 1. gang fikk jeg mer og mer utflod ettersom IKM nærmet seg, husker ikke konsistensen men var iallefall mer enn vanlig. Men med andremann var det stikk motsatt, det ble knusktørt! Ikke en dråpe utflod rundt IKM. Merkelig synes jeg at det kan være så forskjellig. Men gravid var jeg begge gangene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei juhujenta!

Jeg har vanligvis ikke mye utflod etter el, men nå hadde jeg mye melkeaktig/kremaktig utflod hele tiden. Har det fremdeles også.

Håper du har en liten spire!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...