Gå til innhold

simsala....


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for mail:) *haha, ser for meg den fotballspillern med kost for å jage bort musa...

 

Har vært og sett Fritt villt idag. Dårlig film, men skummel!!! Skvatt så fælt at jeg ble nervøs for magen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å...jeg vil se den jeg å...men tror den ender med å vente til den kommer på film..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og god formiddag. Vi så fritt villt i storsalen på colloseum og jeg er ikke helt sikker på om den var skummel på grunn avn filmen eller lydeffektene. Skuespillet var ihvertfall skikkelig dårlig, og det var ingen psykologisk thriller akkuratt. Skvatt skikkelig og ble redd der og da, men var uten et spor av redsel når jeg gikk ut av salen og har ikke hatt noen vonde drømmer om den i natt akuratt. Jeg syns ikke den var verdt penga, men det er nå¨min smak da. Mulig jeg bare hadde for høye forventninger også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei ja...jeg har ganske store forventninger...men jaja...skal se den likevel..må det=)

 

jeg så du har litt dilla på fanta å champanie brus...jeg å...hvis jeg drikker brus er det kun de to...jeg drakk litt fanta i går,men det gikk dårlig..men i dag får jeg champanie på jobben...og det går nok rett ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går holdt jeg på å slå meg helt vrang i kinokiosken ford jeg hadde drømt om champagnebrus og paprikapotetgull i timesvis, og så hadde de ikke brusen min... Slemme slemme slemme kino-mannesker, de må da forstå at jeg trenger å få akkurat det jeg vil!!! Måtte drikke farris isteden, så da var jeg sur ihvertfall flere minutter.

 

Du er heldig som får brus på jobb, tror jeg skal i butikken etterpå jeg:) Er skikkelig kvalm i dag, så jeg knasker ren ingefær og håper at det skal gå over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j*vlig???ren ingefær??ække det vondt??

 

ja,digg med brus på jobb..hhehe...men før jeg begynner må jeg alltid gå på bakeren å kjøpe baguett med ost og skinke og skjokolade litago..det er så digg...da fungerer dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro rjeg er kvalm idag fordi jeg ikke spiste frokostblanding med en gang jeg stod opp. Jeg har gjort det de fleste dagene etter at jeg ble gravid, men i dag hadde jeg ikke melk. Tror det er hver gang jeg ikke starter dagen slik at jeg blir kvalm. Ren ingefær er ikke så veldig smakelig nei, men det hjelper faktisk på kvalmen, går bare rundt med en liten bit som jeg tar ørsmå, nesten usynlige biter av i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy, har du lest om ho inne på skravle eller? Som mistenkte at ho var gravid, så viste det seg hos legen at ho er 11uker på vei med trillinger??

 

Det er passe sykt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det i stad..hehe...kult da...da tenkte jeg at jeg kan jo ha tvillinger selvom jeg ikke er så dårlig..ho kan jo tydligvis ikke ha vært så dårlig..hehe..jeg håper jeg får det hvertfall..tihi..men ho har henda fulle ho..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok bare en jeg, det så ihvertfall slik ut på bildet;) Kjæresten min sa når jeg kom hjem fra ul den gangen "var det bare en? Det må være en feil, jeg bestilte jo tvillinger..." Trodde jeg skulle kverke ham jeg, ille nok at han klarte å lure meg til å ville ha barn om ikke han skulle sette tvillinger på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men jeg har liksom alltid tenkt på det som noe langt inn i fremtiden. Er ingen av vennene mine som har barn ennå, og jeg har alltid forestillt meg å få barn når jeg nærmer meg tredve. Men veldig mange av vennene til kjæresten min har barn og så begynte hanm å smøre meg angående tanken allerede i fjor høst, han har vært veldig klar på at han vil ha barn hele veien. Så fikk han meg med på tanken rundt juletider, så ble vi prøvere rundt nyttår. Så jeg har jo rukket å få baby på hjernen jeg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..men det er flott...synes 20-25 er en fin alder jeg...er egentlig glad for at jeg er 21 når jeg får barnet..hvor gammel er samboeren din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 25 akkurat som meg:) Jeg synes det er veldig sterkt av deg å få barn når du er såpass ung som du er, jeg hadde ikke vært moden for det når jeg var på din alder, lurer fortsatt innimellom på om jeg er voksen nok til det nå, men det har jo mye mer med livsstil enn med alder å gjøre egentlig. Jeg har ikke akkuratt levd et A4-liv, jeg har studert, jobbet i bar og festet endel... Har måttet gjennom en ganske stor livsstilsforandring i det siste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo rett der...jeg har ikke akkuratt vært festete av meg..men har vært gjennom en del,så jeg har vel vokst på det..derfor er jeg nok ikke som en vanlig 20åring.. mam og pap ble skilt da jeg var baby..faren min har vært alkoholikker i 21 år..og han sviktet meg og bror en del ganger..jeg har jo vært med på en del motgang med venner som ikke har vært venner..o.l..men jeg fikk en ny far..som er super..men for et år siden ble de skilt åsså...hehe...men alt er bra likevel..for stefaren min har jeg kontakt med uansett..han skal jo bli bestefar..hehe..og et lite barn har jeg ønsket meg leeeenge...å siden jeg har stebarn er ønsket sterkere..jeg gleder meg..ser frem til å møte mitt allerede elskede barn..som blir det vakreste på jord..din baby kommer på 2 plass...(ikke for deg da såklart) tihi...

 

hvertfall!!!jeg er klar!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Gleder meg vanvittig til å bli mor jeg også. mer og mer for hver dag som går.

 

Jeg ble ikke skilsmissebarn før jeg var 21 år jeg, og så har jeg vært yngst i familien hele veien. Dessuten har moren min alltid vært veldig opptatt av at jeg og søsteren min ikke skal stresse med det å få barn tidlig, ettersom hun ble gravid som sekstenåring selv. Hun følte aldri at hun fikk leve livet som ung, og at hun ikke fikk realisert drømmene sine angående karriere og utdannelse. hun elsket jo selvsagt barna sine over alt på jord, men har vært opptatt av at vi skal realisere oss selv først, og satse på familie senere.

 

Men jeg har tenkt å fortsette utdannelsen min senere, når barna er litt større og økonomien er sterkere, for jeg har rotet til studiene mine og har ikke fullført noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld...nå har jeg fått kommet meg hhjem fra jobb og spist litt og sett på ghost wisperer...så nå er det snart nattan...ville bare si god natt=) tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen..hehe...du la deg sent...jeg legger meg aldri senere enn 23..trøtt jeg c..så vil jeg at tiden skal gå fort...

 

en ting jeg lurer på..gidder ikke lage innlegg,for da sier alle at det er normalt...selvom jeg håper det er det..men i går så hadde jeg vondt oppi sjeden..hvis du skjønner..det var som et trykk når jeg satt meg ned..jeg har det i dag å..hvis jeg setter meg fort ned eller bare sitter...det trykker et sted oppi der..hvorfor??!!hmm...har du vært borti det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen:) Stod visst opp lovlig sent også jeg...

 

Har ikke hatt det sånn selv, ække bare ungen din som bynner å bli så stor at det er dårlig plass i bekkenet da? Er ikke du like før den tiden den skal bevege seg opp i magen? Men jeg vet ikke jeg altså, litt vanskelig siden jeg ikke har opplevd det. Kan ha no med sex å gjøre også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har nesten ikke sex..hadde det her om dagen..men er for trangt..jeg får vondt..hvordan blir fødselen??hehe...jeg er jo 11+0...er nok på tide den kommer litt opp ja..mulig livmoren presser på blæra eller no..jeg tisser veldig mye...

 

jeg drømte om sa i natt jeg:(( var veldig trist...snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste det akkuratt på skravle. Det hørtes ikke no morsomt ut, ikke rart hvis du blir litt bekymret over rare følelser der nede da.. Æsj, det er sikkert ikke no farlig altså. Man drømmer så mye rart når man går gravid. Sikkert bare bekymringen som tar over drømmene dine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...