Gå til innhold

Jeg spiser som en hest!!

Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

når jeg lå på barsel spiste jeg hele tiden. spiste dobbelt til alle måltidene, men ble aldri mett!! mener å huske at det var slik i starten også. det har vært en periode da det har vært normalt-har helt fint klart å spise meg mett. men nå-etter at gutten er blitt 4 mnd- er jeg ekstremt sulten igjen! hadde jo håpa at jeg ikke skulle spise mer enn normalt .sånn at man mista de siste 5 kg som ligger fast i kroppen!!

He he, høres veldig kjent ut :-) Hun som sto for maten på barselavdelinga der jeg lå sa at det var så mye morsommere å jobbe der enn ellers på sykehuset. Ellers var det syke folk som bare pirka i maten, på barsel kunne hun lasse tallerknene helt fulle, og de kom allikevel tilbake bunnskrapt, samme hva som sto på menyen :-) Og alle gikk og momsa brødmat, frukt og yoghurt mellom måltidene, og helte nedpå kakao og melk, vi var jo sultne!

Og vel hjemme igjen spiste jeg også hele tiden føltes det som den første tida.

Mannen min hadde med en omelett laget av 10 egg og en halvkilo ost til meg paa barsel... Hadde mistet masse blod og var ekstremt sulten. Gikk fra en blodprosent paa 55 til 90 paa seks uker. Moms moms. En dag hadde han ogsaa med en boks med biff...

Mange har forresten hjelp av saanne proteindrikker som de har paa helsekost eller apotek (ikke slanke-). Da faar man litt mer hold i magen, liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...