Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alt står bra til med den lille spiren i magen min. Den sitter godt festet og hjertet slår som bare det... Den lille krabaten er bare 3,3 mm lang.. Snodig.. Da endte alt godt alikevel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt :) Da kan du slappe av, og nyte dagene :)

Skrevet

Å så fantastisk!!! Er så godt å høre at det kan gå bra selv om man har hatt grunn til bekymring! Nå er du vel bra letta, eller hva?? Hvor langt er du på vei nå? Tok du innvendig ul?

Skrevet

Hei.. Ja, det er helt herlig og vit at alt er bra. Han sa ikke noe om terminen, men trodde at den kom til bli forskjøvet litt. Trodde kanskje at jeg er tr-fire dager etter det først antatte.. Er egentlig 6+6, så tar det med knusende ro frem til neste ul som terminen er litt lettere å bestemme. Jeg tok innvendig UL. ;)

Skrevet

Ja, jeg er storfornøyd.. Og ultralydbildet av den lille er i svangerskapsdagboken min allerede ;)

Skrevet

Det var godt å høre!

Nå kan du jo bare nyte tiden framover, og så fantastisk det må ha vært å se det lille vidunderet!!!

Skrevet

Det var veldig spesielt og se den lille tassen på 3,3 mm i magen:D Og hjertet som dunket :D

Skrevet

Ja det skjønner jeg! Jeg skulle gjerne sett det selv, men må vel smøre meg med tålmodighet. Har ingen barn fra før, så har aldri sett det før. Men bare blitt fortalt hvor utrolig stort det er.

Skrevet

Jepp, 6 uker til neste kontroll for min del. Da blir det litt mer snakk om terminen osv.. Vondt å si akkurat nå.. Har ingen barn fra før, men det var utrooooooolig moro ;)

Skrevet

Så bra! Det er en lettelse å få bekreftet at alt er i orden, ja. Skal ta en sjekk hvis blødningene mine kommer igjen. De kommer og går litt. Lykke til videre! :o)

Skrevet

Gjør det du ;) Det var en veldig beroligelse og hvor fint hjertet slår.. ;) Lykke til du også :D

Skrevet

Så bra Trine! Godt og høyre at alt står bra til! Og så kjekt å få bilete av det vesle knøttet allereie no :)

Skrevet

hihi.. jepp.. Ha en god tur i natt.. Spis ofte og ha med deg mye drikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...