tuppen og lillemor Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 jeg var hos lege i går, fikk vite at jeg hadde litt eggevite i urinen, ble litt bekymret. hun sa det ikke var noe mye det vil si a+ ikke vet jeg hva det vil si. er jo bare 16+4 i dag... noen andre som har det`????? er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det??
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 HeHe! Du får slutte å spise egg! Så lenge legen sier det ikke er farlig, så er det ikke det. de ser på helhetsinntrykk av hvordan du er og resultat på andre prøver + hvor lite/ mye utslag det gir. de registrerer alt nå og følger opp deg hele veien.
tuppen og lillemor Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 takk for svar, har nemlig spist litt egg, det er jo det eneste jeg har lyst på av og til... men alle de andre prøvene har vært fine..så tusen takk...
ejiec++ Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 ta det helt med ro - det kan forsvinne av seg selv igjen. Det gjorde det med meg sist, husker jeg. Min jormor har sagt at utflod kan slå ut på proteiner på testen.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 det med egg var ironi, derfor det sto på egen linje. spis og kos deg med det du har lyst på. om det hadde vært noe farlig så hadde legen sagt det.
tuppen og lillemor Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2006 har en del utflod og veldig glad i egg... he he .... vi får satse på det går vekk...
2barnsMamma28 Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 jeg har hatt hvite i urin, forrige gang j tok prøve var den fin, m var hos lege i dag, da var det igjen litt. tror det er noe gravide ofte får j som nødvendigvis ik trenger være noe bekymre seg for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå