Gå til innhold

eggevite(protein) i urin

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var hos lege i går, fikk vite at jeg hadde litt eggevite i urinen, ble litt bekymret. hun sa det ikke var noe mye det vil si a+ ikke vet jeg hva det vil si. er jo bare 16+4 i dag... noen andre som har det`????? er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HeHe! Du får slutte å spise egg!

Så lenge legen sier det ikke er farlig, så er det ikke det. de ser på helhetsinntrykk av hvordan du er og resultat på andre prøver + hvor lite/ mye utslag det gir. de registrerer alt nå og følger opp deg hele veien.

Skrevet

takk for svar, har nemlig spist litt egg, det er jo det eneste jeg har lyst på av og til... men alle de andre prøvene har vært fine..så tusen takk...

Skrevet

ta det helt med ro - det kan forsvinne av seg selv igjen. Det gjorde det med meg sist, husker jeg. Min jormor har sagt at utflod kan slå ut på proteiner på testen.

Skrevet

det med egg var ironi, derfor det sto på egen linje. spis og kos deg med det du har lyst på. om det hadde vært noe farlig så hadde legen sagt det.

Skrevet

har en del utflod og veldig glad i egg... he he .... vi får satse på det går vekk...

Skrevet

jeg har hatt hvite i urin, forrige gang j tok prøve var den fin, m var hos lege i dag, da var det igjen litt. tror det er noe gravide ofte får j som nødvendigvis ik trenger være noe bekymre seg for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...