Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Er det bare jeg som har en annerledes og vond lukt fra underlivet nå som jeg er gravid? Må gå med truseinnlegg hver dag pga mye utflod.. Men, er det "farlig"?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Utfloden skal ikke lukte vont, jeg ville snakket med legen...............
**My little Miss drama and I** Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Nei det er ikke bare du, legen min sa det var naturlig... med ekstra utflod ,men at du trenger bruke truse innlegg?! hmm.. er du usikker ring legen;)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Har samme problemet eg o... Det lukter sterkere enn det gjorde før. snakka med legen og fekk gynekologisk undersøkelse, men legen sa at alt var normalt. Har også mer utflod enn før. Så hos meg så e det barra graviditeten så påvirke saker ogting... Håper alt er som det skal hos deg o. =)
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Her kommer et godt tips som har hjulpet meg jenter! Baybyolje!!! Vasker meg kun med det og det hjelper!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 JA! Dette er et stort problem-jeg bruker også truseinnlegg hver dag og ofte skifter jeg iløpet av dagene-hadde det sånn sist svangerskap også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå