Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten gutt på 3 mnd som jeg ammer. Ammingen går greit men hver gang jeg ammer og jeg kjenner at melken starter å strømme kjennes det ut som all energi dras ut av meg liksom, som å gå rett i "kjelleren" hver gang. Det går over en liten stund etter at jeg er ferdig med å amme, men det er fryktelig slitssomt. Føler at energi og humør virkelig går i berg og dalbane. Dette er mitt andre barn og jeg ammet første mann uten problemer. Jeg har det ellers kjempe bra og en mann som er tilstede og veldig hjelpsom. Har snakket med lege og HS og de sier at det er hormonelt. Andre som har opplevd eller opplever noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6720784-n%C3%A5r-jeg-ammer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia, det er nok blodsukkeret ditt som gaar i kjelleren, ja. Jeg var ganske grusom etter netter med nattamming... Stakkars manden. "Hold kjeft og gi meg mat for f...."

Hva med aa spise en kjeks eller noe naar du ammer? Bake ammekaken min? (soeker du paa ammekake i forum saa faar du oppskriften) og spise en liten rute hver gang? Verdt et forsoek foer du tar fatt paa evt utredning pga hormoner, da.

Det er ogsaa verdt aa faa sjekket stoffskiftet ditt, en enkel blodproeve og evt enkle medisiner fikser det (de er ok aa amme med).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...